logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】「零稅」長毛煽罷交稅叫人衝

2018-01-31
■長毛日前在fb叫市民一齊唔好交稅。 社民連fb圖片■長毛日前在fb叫市民一齊唔好交稅。 社民連fb圖片

𠵱家講DQ,大家諗起「中箭(香港眾志)」周庭、諗起明明冇俾人DQ嘅蟲炎(姚松炎),諗埋「青症雙邪」,都醒唔起社民連長毛(梁國雄)呢位阿哥,都係時候刷下存在感嘅。長毛啱啱個星期日就喺反DQ集會度叫大家考慮罷交稅行動,希望可以組織到百萬人實名參與去反DQ喎。有反對派中人就踢爆,唔交稅根本就唔可行,稅局可以直接喺你公司或銀行戶口扣錢,質疑長毛咁建議,但又唔理法律後果,「同叫人×衝有咩分別?」唔通長毛一直都乖乖地交稅又話你知咩?佢都係講吓啫。有網民就指出,佢𠵱家住公屋又冇咗份工,稅都唔使交,咁就更加唔知啦。

長毛日前就叫大家一齊唔好交稅,懶煽情咁話:「無代表,俾(畀)錢你?食懵左(咗)呀?」佢仲話,「公民不服從」不單只係「佔路」咁簡單,大家要「有耐性,要勇敢」,希望可以爭取到50萬至100萬嘅實名支持,行出嚟同政府講反對DQ喎。

快必叫人咪響應曲線撐

呢啲咁嘅絕世好橋,應該得之前諗咗個叫民協老馮(馮檢基)頂上補選再辭職嘅「人民力量」快必(譚得志)認同。快必之後就好似執到寶咁,喺facebook出文曲線咁叫大家「千祈唔好」響應長毛,仲煞有介事咁話「中共港共好乸唔鐘(鍾)意的」。

支持反對派的設計師陳書就頂長毛唔順,喺fb質問︰「喂阿哥叫人唔好交稅,而我想請教,咁樣同叫人×衝有咩分別?」佢仲分享自己唔記得交稅嘅經驗,話當你多次忽略咗稅局嘅繳稅通知同警告之後,「稅局就會話俾(畀)你老細(闆)知,同時直接凍結你嘅出糧戶口(扣糧作繳稅用途),如果最後都仲係唔交,或被查出欠稅理由唔充份(分),就會作出提告。」

至於有人話要分期交稅,陳書都試過,話如果真係有經濟問題而要咁做,稅局係容許嘅,但收返你附加費囉,「如果你擅自分期而冇遞交相關文件證明你無力繳稅,稅局一樣當你係逃稅人口,結局同冇交全數一樣。」佢仲話,稅局就連退十幾蚊都好盡責,勸啲諗住加重稅局工作負擔嘅人︰「你哋夠人去搞佢哋先算啦。」

佢最後再鬧長毛︰「喺冇周詳計劃之下叫大家唔交稅,亦冇教大家點樣面對、承擔由欠稅所帶嚟嘅法律責任,咁樣同叫人×衝真係有分別咩?」

網民「Oscar Lam」亦分享自己唔小心交少咗十幾蚊稅嘅慘痛經驗︰「 HR(人事部)打黎(嚟)話直接係(喺)份糧到(度)扣,之後我老細(闆)的(扚)咗我去傾計(偈)問我係咪好唔掂。所以唔交稅到最後都係自己瀨野(嘢)多。」「Zoe Yung」就直言,除咗扣糎(糧),稅局仲可以叫銀行幫你扣。「Paul Leung」就話︰「差(欠)政府錢好似係出唔到境,例如遠期牛肉乾。」

失業住公屋 瀨嘢無佢份

咁點解長毛仲會咁建議?咪就係其實佢冇真係試過咁樣唔交稅法囉,你唔係信佢係嘛?「Jayden Keung」就揶揄︰「長毛失業又有公屋,緊(梗)係吾(唔)洗(使)交稅啦!」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻