logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】老千「自證」「捐齊數」 反咬「神駒」圖漂白

2018-03-26
■小麗老千圖借齋Sir口漂白。 網上圖片■小麗老千圖借齋Sir口漂白。 網上圖片

小麗老千(劉小麗)在立法會選舉期間承諾當選後會捐出一半議員人工成立義工隊,結果冇鬙顙ヾA鷅竷褽いg追數下先死死地氣捐魖潃茪諵H工鴾@半,但餘款就財入光棍手。不過,坐定粒六屩峈╮]姚松炎)在此前鴷萿k會九龍西補選中落敗,令想參加稍後第二次補選鴾p麗老千唔敢大意,於是聯同浸會大學宗教及哲學系高級講師陳士齊(齋Sir),鷅竷x節目言之鑿鑿話自己已經捐4個月鴾@半人工,話俾人抹黑,仲話向佢追數者係「收鷟」。網民狠批小麗老千想轉移視線,有人就直指要害:「冇單冇據,妳話捐髐@億都得啦!」

勾「佔師」抹黑「神駒」「收錢做洁v

話說齋Sir鷅竷x節目上訪問小麗老千,為對方漂白。其間,佢話小麗老千唔只捐魖潃茪諢A而係捐4個月鴾@半人工,並無走數,仲咻瓥瞉痟哭鼢哭鵅A但就冇一個鏡頭影清楚鶧翵銋磭Y咩薄C

齋Sir仲幫小麗老千出氣,點名話此前一直追數鵅u神駒」仇思達係收鷟去攻擊小麗老千,「每日有指標要發出幾多貼文」等等。

「神駒」即時茪鶠A爆粗鬧爆齋Sir:「×你老母啦陳士齊!劉小麗從來唔×公佈自己捐鰲X多錢,上你節目你就幫佢宣佈捐4個月人工?有無單據?之後黥X個月唔計數?仲要開×我名玩抹黑,屈×我收錢攻擊劉小麗......向劉小麗追討履行『捐一半人工』嚙嬼|承諾,係應有之義,唔係為自己架(謘^!監察政棍,人人有責,何來『收錢』?每次篤中『泛民』死穴,就老屈『收錢』轉移視線,真係×你老母!」

佢仲回帶返當日有浸大學生「佔領」語文中心單洁G「叫陳士齊個×樣×街死啦,老點蠷ル籵咱h『衝擊』,差禶d到趕出校,自己就企鰝虪~『睇水』!」

「益友」反斥「賣小強」

唔少「益友」都幫「神駒」口。「Simon Fong」就話:「監察議員唔係公民責任咩?批評失職講大話就係收錢攻擊?冇證冇據就沒(抹)黑一個小市民,呢班政黨中人仲講民主自由?」「Roy Lam」也道:「由頭到尾都係追佢交待(代)捐人工問題,交待(代)唔到就話人收錢抹黑。契X張紙出黎(薄^就話有收據捐左(驉^比(畀)d(齱^唔知咩來f(歷)儮恓憿A然後再扮受害者。」

如果真係俾人抹黑,點解差唔多俾人鬧髐j半年,都一直唔肯公開自己黈蝙單據呢?如果上載埋上fb就更好,如果單據冇造假儭隉C又咁講,補選將至,小麗老千為免俾人翻舊賬所以要「先發制人」,話俾人抹黑,然後鷏刐黈伝N可以再開曭鰾Y支票呃人落疊嘛!所謂「民主派」,其實都真係污糟得很。■香港文匯報記者 陳川

益友鬧爆老千

ShawTim Liu:補選近了,小麗老母梗要準備下次補選。

Dylan Thomas︰小麗老千同人渣陳士齊係(騿^個檯面將d(齱^單據揚黎(薄^揚去,又唔放晒上網比(畀)人睇?

Albert Ng:冇單冇據,小麗老母話捐髐@億都得啦!

Lun D. Chan:可能捐比(畀)馬會,kit一聲笑出黎(薄^。

Jeff Ko:呢齱悎a產(剷)最叻就話人地(])收鷟去攻擊別人,無憑又無據,......咁我夠懷疑你陳士齊收鷐B小麗錢同佢講好說話囉,多×餘鵅C

Man Man Fung︰抹黑別人還不了自己清白!

資料來源:fb留言

整理:香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻