logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】慢必「佛系」退「前芋v 被諷「成仙有供奉」

2018-04-27
■網民寸爆慢必咩都唔使做,接受供奉又可以「緣盡」退黨。 fb圖片■網民寸爆慢必咩都唔使做,接受供奉又可以「緣盡」退黨。 fb圖片

一個政客佛系上薔i以有幾極致?就係退鷵珜ㄜ籪雱A知。黃大仙區議員譚香文前日宣佈退出「前芋v,其實呢單就冇乜人理,但曾經以「前芋v身份參選鴷萿k會議員慢必(陳志全),就向傳媒話自己冇交會費幾年,已經唔當自己係「前芋v代表。有網民就忍唔住製圖出post(文)寸佢,話佢退黨都退得佛系過人,「不交會費、不講退出、不作聲明、不認留黨,緣分到了,自然就會退黨。」

話說前日譚香文發聲明宣佈退出「前芋v,多謝甄燊港夫婦多年奰飢U,表明自己以後係獨立民主派。點知佢煞有介事咁講完,先發現呢個世界有人可以無聲無色咁退出,講緊鼢N係慢必。

譚香文「認真退」 陳志全「等緣盡」

譚香文噚日就鐪acebook出post寸慢必︰「原來退黨可以唔使開聲、唔使出聲明公開交代,只要唔交年費、唔當自己係代表就得。我呢D(齱^『腦』實人就真係唔識咁退黨法,早知可以係咁,我就唔使做咁多洏璆N咁煩喇!」

真係隔住個mon(屏幕)都感受到佢道氣。網民「Zeto Cheng」就製圖揶揄︰「慢必果然係學佛之人!連退黨都佛系過人。」「Tony Choi」亦寸佢打完齋唔要和尚︰「『前芋z只係慢必居士的化緣對象,而(M)家慢必已經修成正果,位列仙班有人供奉,個個月打薄(簿)出糧!而『前芋z仍未得道,還要委身六道輪迴,只怪自己慧根未夠,覺悟不足!」

「蘇達良」都感嘆政客鵅u利聚行散」,話︰「政黨是工具,是選舉的工具。」「Chin Yau Li」就借諧音話︰「前列腺移除手術。」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻