logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【特稿】乞訂網台冇人理 狗達被「勸」賣熱狗

2018-07-26
■神駒於fb度瘋狂恥笑「熱狗」玩「倉庫番」。 仇思達fb圖片■神駒於fb度瘋狂恥笑「熱狗」玩「倉庫番」。 仇思達fb圖片

300個訂購,300個訂購,係300個訂購啊!雖然話重要洐n講3次,但其實係乜洬O?咪就係「熱狗」前「首領」狗達(黃洋達)鐪acebook度含淚跪求課金訂購佢個網台計劃囉!話晒都曾經係「萬人台」,狗達求課金時都一路聲稱有好多人螳悎i支持佢],好多人「實在很愛戴這個台」,但又話個計劃仲差300個訂購,先可以以「最低標準」開始喎。有網民就揶揄班「熱狗」話︰「轉行賣熱狗啦!」

殘兵焗課幾倍 打腫臉充「胖狗」

「熱狗」班人自稱為「最強頻道」、「全新綜合娛樂台」嚘竷x計劃,由於冇乜人理,狗達日前就宣佈嘗試限米煮限飯咁以「最低標準」去運作苤C咁最低標準係幾多呢?原來就係3,000個訂購。

原本咁聽都覺得咁「熱狗」都算係咁啦,3,000爭300隉A但有「熱狗」中人就踢爆,原來訂購齱A都係由班僅餘「熱狗」狂迷一人課金幾份而鵅C見到佢]咁樣,真係忍唔住講句︰「係愛啊?定係責任?係傻啊!」

疑似「熱狗」中人「Jxbei Ake」前晚鰝笆F個「笑死朕」facebook群組度留言,問狗達點靠少數人去維持個計劃,「唔明白由1,500人砌出麰q戶數點樣持久營運落去」,仲叫佢「唔好拎支持者d(齱^錢謗鉹@鋪好喎。」結果狗達唔覆人都算,仲要刪埋post當冇事發生過,所以話方丈份人真係好小器!

狗檔書展慘蝕 蟹貨不動如山

不過,只要一有花生派,成班「益友」當然即刻為意到啦,即使post已刪,但圖已cap,仲貼埋上專門針對「熱狗」髽b專頁「你課金我補選」度鞭屍加恥笑。

睇返羉I圖,「熱狗」班人一俾人質問就起晒鋼,直接就話對方都冇買,又話對方係「鬼」喎,有人仲話自己自願,問關佢咩事添。「Jxbei Ake」直言班「熱狗」「冇人肯面對個問題」,再非常直接咁話如果一排之後大家唔肯再一人訂成幾份,咁個「最強頻道」咪又係執笠。

有時可能真係衰開有條路。萬人台「頓變」連300個訂購都要死乞爛乞,個書展檔攤鰜e日最後一日亦要搬返晒蠸甇囓X黈悃哄C「無敵神駒」仇思達噚日就鐪b上踢爆「熱狗倉庫番」,話《熱血時報》隔籬所有攤位鰨悎i完之後都已經清晒,惟獨得「熱狗」搬鰲X個鐘都仲未搬完,蟹貨堆積如山,又瘋狂恥笑狗達同佢老婆殘獸胃(陳秀慧)「蝕到傻」。

成班「益友」都唔放棄呢個契疑媦y嚝鷛|。「Jimmy Chan」問︰「嘩!宜(M)家開檔定收檔?原封不動。」「Tony Mak」揶揄︰「體育救世之搬蟹貨。」「Harris Wong」建議︰「咱h執笠倉清左(驉^佢啦!」「香港文匯報忠實讀者」JoJo Wu亦配圖恥笑:「下一站回收場?」

唔知狗達鰨悎i度見到所謂「好多支持者」到底係乜洬O,但就大家所見,《熱時》銷量淒慘就已經用髐@箱箱剩貨謄狻。其實脆脆地咪認冇人課金囉,分分鐘仲有更多善長仁翁去「救救『熱狗』」呢! ■香港文匯報記者 何西

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻