logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【求證求真】改劃選區建制更慘 反對派亂賣「小強」

2018-07-26
■連班黃絲都頂你班「賣小強」麰禷間C fb截圖■連班黃絲都頂你班「賣小強」麰禷間C fb截圖

新的區議會選區劃界建議一出,反對派各黨派見有128個現選區須重新劃界,就即時「對號入座」,話自己受到影響,一定係「政治打壓」。但其實,如果計受影響黈u位,其實民建聯佔最多喎。有「自己友」都睇唔過眼,話改劃選區「兩邊(反對派及建制派)鼤撲ㄕ陴劓吽v,除非證明到個區係明顯偏向某政見,否則「市民只會覺得你無理取鬧」,仲揶揄:「小強唔係咁賣架(謘^。」(博同情)

在選舉管理委員會公佈新選區劃界建議後,各反對派紛紛「訴苦」,話自己受到「打壓」。好多人講身為民主黨元朗北朗選區議員瀎K俊宇近半選區被劃走,但其實,民建聯離島東涌南選區區議員周浩鼎亦係受害者諢A佢仲估計被剔出的人口最少有兩萬人。

陳絔g:建制鰝欓w「被撕票」

講到其他區,長洲原本有兩個區議會議席,現在都係建制派議員擔任,分別為民建聯的李桂珍和前經民聯成員鄺官穩,但新建議將長洲兩個選區合併為一個。

民建聯新界西立法會議員陳絔g就在fb呻「建制派才是最大受害者」:「是咁的,如果白鴿話呢隻(重新劃界)叫『被綁票』,咁長洲呢個情況,建制派就直頭係『被撕票』......請問邊個慘齱H」

網媒《香港01》就做鱄茞峟p,雖然以「比例」來講,民協及「新民主同盟」似乎最受重新劃界影響,前者受影響者近半,後者亦有四成。建制派政黨中,經民聯有三成八現任區議員受選區重劃影響,民建聯亦有逾三成區議員的選區重劃。

不過,如果講受影響人數,其實民建聯先排第一,受影響的有36人,民協得13個區議員,受影響的有6人,有12個區議員的「新同盟」則有5人受影響,加埋都唔夠民建聯受影響人數多。

無病呻吟博票 黃絲都嫌亂吹

睇到反對派各黨派係咁話「政治打壓」,被視為Cheap禎(游蕙禎)Plan B的袁健恩就在fb發帖,叫佢]「唔好吹太大」:「其實唔係區區都Gerrymandering,??走一幢樓,係兩邊鼤撲ㄕ陴劓吽C除非證明到個區係明顯偏向某政見,否則係冇咩好講,市民只會覺得你無理取鬧。不如從居民角度出發睇下投票方唔方便好過啦。」

佢仲標註驉u小強唔係咁賣架(謘^」。「香港眾志」秘書長黃之鋒、社民連成員施城威等都有畀Like。

「黃絲」攝影師林健恆就留言:「其實係要由影響選民同埋浪費行政費用黎(薄^講,仲要重新宣傳某D(齱^區域可能要改地點投票引起不便之類......講選情只會引人反感。」「袁健恩」回應:「無錯......市民只會覺得你只顧自己得失。」 ■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻