logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【今日之星】偷載「藥神」全片 朱隊友侵權離譜

2018-07-26
■朱隊友昨日凌晨在fb轉載電影《我不是藥神》,涉嫌侵權。 fb截圖■朱隊友昨日凌晨在fb轉載電影《我不是藥神》,涉嫌侵權。 fb截圖

反對派議員成日口講法治,但最經常帶頭違法嘅就係佢哋。「自決派」立法會議員朱隊友(朱凱廸)近日又整多個示範。曾經任職記者、算係半個「傳媒人」嘅佢,繼早前喺大會動議新聞界離場,得罪所有記者行家之後,噚日竟然喺facebook分享涉嫌侵權的電影,結果就俾網民質疑佢「點解唔買飛?」朱凱廸點回應呢?咪就係刪post當冇事囉,好出奇咩?

電影《我不是藥神》啱啱喺內地上映,已經登咗上票房冠軍,其熱潮惹來不法之徒分一杯羹,有網民喺facebook上載長一小時五十分鐘嘅《我不是藥神》全片,瀏覽次數逾7萬次,仲有超過2,000個分享轉發。其中一個搞彎電影業嘅人,咪就係朱凱廸囉。

為抽水害影業 被篤爆始偷刪

朱凱廸喺自己藍剔fb專頁分享咗呢個侵犯版權嘅帖。犧牲人哋嘅版權,原來就係想話:「看疫苗造假案,就明白為什麼這套諷刺中國醫藥界的電影如此賣座。」

想抽水都唔係咁抽㗎?唔少網民睇唔過眼留言。「Felix Leong」話:「的確係好片,不過我建議你post trailer (預告)好啲。」「Bon Bon Chow」就講:「呀……不如你俾(畀)錢入場睇正版先好無?」

「KisTing Yee Ting Lo」更直斥其非:「分享成套電影並不恰當喔!」「Wan Chi Chung Dennis」質疑:「點解唔買飛?……點解?」

《我不是藥神》今個月初先喺內地院線上映,至今仍不足一個月,可以話新鮮滾熱辣,而據聞串流影片播放平台Netflix已買入其版權。

朱凱廸貴為立法會議員,咁大模斯樣嘅侵權真係講出嚟都嚇死人,但更得人驚嘅係佢嘅反應,直接刪post當冇事,對唔住都冇聲,真係幾咁有問責精神呢。 ■香港文匯報記者 范童

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻