logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】圖洗白「傘兵」 《蘋果》幫倒忙

2018-08-08

反對派過去幾年嘅選舉分裂再分裂,瀨嘢再瀨嘢,要好好哋定個位都真係唔容易。話說出年就係區議會選舉,又係一班激進反對派年輕人出嚟搶位嘅時候,《蘋果日報》噚日就標咗一班人做「去政治化」嘅「新一代傘兵」,明顯係想幫呢班激進嘅年輕人洗白,點知就自己人都唔多接受,一班反對派支持者嗌晒大交,有人質疑「傘兵」即「港獨」,《蘋果》咁樣標籤係咪想整死佢哋,亦有人留言問:「強調自己係『傘兵』,但又話唔講理想。即係咩?冇理想冇社區服務經驗。」

《蘋果》噚日篇報道聲稱「新一代傘兵崛起」,仲揚言佢哋係「去政治化」、「主打民生議題」喎,睇過係啲咩人?首先被點名嘅「維多利亞社區協會」副主席李永財,既反對國歌法,仲走去參加戴耀廷個「風雲計劃」培訓班。

李軒朗公器私用被逼走

被形容為「曾經是學聯秘書長、其後辭任」嘅「九龍角落」主席李軒朗,睇返資料,其實佢當時係因為將學聯公器私用,擺佢啲「九龍角落」物資,俾人出埋聲明鬧,所以先辭職,而個facebook某專頁版主鍾禮謙就曾經喺違法「佔領」清場嘅時候被捕。班「去政治化」嘅新一代「傘兵」大概就係咁囉。

咁網民又點睇呢?「Kenneth Kent」話︰「區議會主打民生議題,方向正確。」不過更多人鬧佢哋九唔搭八。「Leo Hau」揶揄佢哋係「唔講政治既(嘅)政客」。「Eric Cui」亦質疑︰「『傘兵』空降社區搞社區民生?唔好玩啦,唔系(係)自己地頭,真系(係)咁好死?」「Dadude Nowyouknowyourabc's」反問︰「強調自己係『傘兵』,但又話唔講理想。即係咩?冇理想冇社區服務經驗。」

平時鬧建制 又要學建制

有人就畫公仔畫埋出腸,話班人講咁多,其實都係想學建制派嗰套地區服務,但平時鬧建制、M家又要學,就令到班反對派支持者係咁嘈。「Marian Leung」反問佢哋︰「係咪即是加強蛇齋餅糭呀?」

「Jack Wong」︰「俾(畀)你選到,初心理念基本講唔到出口,一講就DQ,講地區工作,咁即是變成基哥(馮檢基)、民主黨一樣,到時會有『新新新傘兵小朋友』用上年你地(哋)插基哥的理由插番(返)你,……專心做街頭就可以勿忘初心了。」

「Jeffrey Chu」都唔知係想幫口定補刀︰「咁做先啱,班老野(嘢)邊識乜野(嘢)831框架、『一地兩檢』呢D(啲)野(嘢)丫(吖),總之邊個幫佢地(哋)量血壓同送野(嘢)俾(畀)佢地(哋),佢地(哋)就投邊個嫁(㗎)啦。」

「Sam Hui」直言︰「『傘兵』咪即係『港獨』分子,『毒果』講呢啲。」「Ka Kin Mo」亦話︰「仲傘咩鬼兵。 畀(俾)人標簽(籤)埋仲死。」講開又講,2018年啦,你仲以為話係「傘兵」就會有票咩?■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻