logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【特稿】「獨」師批反對派議員缺席仲死撐

2018-08-08

薪高糧準仲可以隨時走去做副業,呢啲咪反對派立法會議員嘅心聲囉。話說日前食物及衛生局前局長高永文話自己唔會參加九龍西補選,因為「唔能夠做稱職議員,唔只係對自己唔住、對病人唔住、亦係對社會唔住」,中大「獨」講師劉正即刻喺自己facebook專頁「無神論者的巴別塔」度出文,話呢句說話擲地有聲,兜巴摑埋去陳沛然、郭家麒兩位醫生面上,同時應用喺莫乃光、梁繼昌、葉建源、郭榮鏗之流,問佢哋︰「唔知呢班垃×圾會唔會向市民道歉?」

成日追蹤住班議員有冇開會嘅劉正喺個post到話,立法會入面兩個醫生,即係陳沛然、郭家麒,「事實上呢兩條友成日因為出診而缺席立法會會議,卻又從來無解釋缺席理由,十分傲慢──盛傳郭家麒逢隔星期五都有出診時間,所以同(民主黨)黃碧雲一樣老奉某啲時間就係唔會開會,而班『黃屍(絲)』又可以覺得完全無問題。」

「直選」有樣學樣 去旅行唔開會

劉正仲話,除咗佢哋,其他功能組別議員,包括IT界莫乃光、會計界梁繼昌、教育界葉建源、法律界郭榮鏗,都係「鍾意開會就開會、唔開就唔開」,批評佢哋完全唔尊重作為一個立法會議員,社會對佢哋嘅期望,「然後當地區直選議員見倒(到)呢班政棍公然偷懶完全唔會受到懲罰,自然有樣學樣,大家齊齊去日本旅行唔開會,結果議會淪亡,議員既不『抗爭』、亦不盡責。」

就因為咁,高永文日前嘅說話,帶出議員唔盡責係對社會唔住嘅訊息,劉正亦即刻鬧呢班反對派議員「咁×忙就唔該辭職唔做」、「唔知呢班垃×圾會唔會向市民道歉」。

不過,佢相信班反對派議員只會繼續恐嚇選民、搵走狗出嚟包庇,甚至覺得自己好偉大w。

網民「Allan Yip」亦慨嘆︰「其實只係基本要求,即使做到都唔算出色議員,係唔係日日準時番(返)工老細已經要大讚不絕呢位員工?而(M)家仲講緊有無出席咁低層次,呢班議員真係失敗!」

網民力數呃市民5部曲

「Dhename Dhe」直情歸納埋反對派呃市民嘅5部曲,首先係喺議會「表演完鬧人後」就蛇王,二係叫啲收公帑人工嘅助理剪返段片擺上網呃Like,三係從來唔提自己缺席或棄權,四係每日洗吓版、轉貼吓新聞去呃Like抽水,五係完全唔使理立法會嘅議員職務。又形容得幾傳神喎。 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻