logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

王君馨唔畀老公睇親密戲

2018-10-29

香港文匯報訊(記者 植植)王君馨(Grace)、黃智賢(Ben)、麥明詩(Louisa)、黃子痤巨麆防b山宣傳新劇《是咁的,法官閣下》,眾人穿上大律師袍宣傳。首次做女一的Grace表示很期待劇集出街,而自己已全心全意進入「宣傳Mode」,笑言已經叫晒身邊曭B友同家人一定要睇。問到老公Daniel可會陪她收睇?Grace說:「有些位佢唔睇得,有親密戲,兩三場啦。(女女Kiss唔睇得?)呢場反而可以。」

麥明詩跟黃子琣b劇中為上司下屬關係,最後二人漸生曖昧。問到是否譜辦公室戀情?麥明詩即說:「大家都是困獸鬥,就好似TVB一樣,跟同事一齊。」黃子琝Y解釋只是近水樓台。問及在公司有否覓得對象?麥明詩表示暫未找到,現在努力中,但勉強亦並非好事,做人眼界要擴闊些。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻