logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

瘋艉炴憤篥@團 屈默劇噪音擾民

2019-01-29
■許智腄]左)班人用擴音器嘈住人表演,仲對鏡頭笑。 網上圖片■許智腄]左)班人用擴音器嘈住人表演,仲對鏡頭笑。 網上圖片

大館近年成為新嘅文化場地熱點,唔少表演團體都會申請去嗰度演出,咁又成為民主黨立法會議員許智峯(瘋峯)班人發功嘅目標啦。話說有部分居民不滿大館嘅表演發出「噪音」,許智峯同埋佢黨友、中西區區議員吳兆康日前就去咗大館度示威抗議,撞正小藝團近乎默劇咁嘅表演,佢哋都依然故我咁用擴音器大吵大鬧,即席示範點樣用噪音擾民,仲話如果主辦活動方面唔肯加入佢哋就唔走,真係又一次體現「民主霸權」。唔少網民都鬧爆許智峯班人嘅行為反智,數埋佢之前喺立法會強搶女EO手機一事,狠批佢︰「立會烚(恰)完女人仔,家吓又烚(恰)人哋劇團仔!」有人就直接問︰「仲未坐監咩佢?」 ■香港文匯報記者 甘瑜

喺大館進行嘅表演對附近民居造成「噪音」滋擾,理論上應該同返大館溝通協商。

雖然根據民主黨班人所講,大館已經調動過表演時間、調校擴音器角度、減低聲浪,但佢哋認為「情況始終不理想」,於是就話「為了民居安寧,不至日夜聲浪,為了藝團,不至局限發揮」,上星期六晚就幾條友帶埋擴音器去示威啦。

擴音器示威 向居民扮工

喂阿哥,示威都睇吓咩情況好喎。當日撞啱係本地藝團「綠葉劇團」喺嗰度演出,人哋個演出由晚上8點開始,只係45分鐘,頭半場係默劇形式,之後啲女聲和唱、同埋有人講吓台詞,完全冇用過擴音器,但許智峯班人就堅持要喺呢個時間示威,用埋擴音器去抗議大館嘅噪音問題喎。

網民「Pak Chai」就喺facebook出咗個地球post公開件事。佢話,為咗許智峯班人,藝團已經押後咗表演時間,但許智峯班人似乎係想幾時示威就要幾時示威,到藝團成員行到入監獄操場,「許智峯等人便在表演場地中間,不斷用擴音器轟炸表演。」

「Pak Chai」無奈表示,自己當下都反問許智峯,話表演都冇發出聲響,點解佢哋仲要騷擾,但向來好大官威嘅許智峯冇回應,「Pak Chai」批評︰「很明顯,許智峯等人一方面意圖破壞表演,找不到大館麻煩,便向小藝團下手。另一方面,由於場地清靜,正好讓樓上的居民清楚聽到自己的聲音,知道議員正在努力工作。」

「Pak Chai」怒斥許智峯班人一邊話「支持藝團」,一邊騷擾佢哋,「令人感到議員思維紊亂,示威只是笑話。」對於藝團觀眾方面嘅不滿,許智峯仲話如果唔係有「泛民」保育大館,早就冇呢個場哋w。

大聲公吵鬧 反咬話人嘈

有觀眾都留言指證許智峯班人嘅行為。「Maxine Ling」話︰「琴(噚)日(上周六)全場根本無人開咪,無人嘈,至少五成係無聲表演,最嘈係不斷開咪大叫嘅許智峯。」「Dixon Ngai」亦話︰「可憐了表演者的心血,當晚很冷!許智峯無恥!」「Matt Haha」直斥︰「用大聲公發出噪音去反對人地(哋)嘈住你,其實幾粗暴同反智下(吓)。」

對於「Pak Chai」踢爆許智峯連畀藝團即場回應幾句都唔肯,「Ken Chung」直言︰「支持香港藝團?連講句野(嘢)都唔比(畀)你講,支咩持?你地(哋)唔係當區居民呀,唔係佢票源呀,你死你事啦,做show比(畀)市民睇攞票,唔蝦你地(哋)小藝團蝦邊個?」「Leo Tang」亦話︰「投訴好重要,但選舉前的投訴最重要!」

「Lena Joanne Delevingne」就質問,憑咩話人哋藝團表演係噪音︰「中環D(啲)人高貴D(啲),九點前唔表演得?嘈?有幾嘈?係咪超過嘈音管制標準?唔call政府機關處理?」

死撐無錯 留言賴主辦方

許智峯明顯覺得自己冇錯,仲走咗去留言回應,話佢哋已經「刻意早到」、「希望盡量不影響演出」,仲話「只要主辦單位承諾提出商討,我和吳議員會立即連同居民離開」,但主辦單位唔制,所以咪咁囉。

「Ng Yuk Ming」反問︰「所以說,你找不到對頭人,觀賞表演的觀眾就活該受滋擾?」「Ben Wong」揶揄︰「有趣的邏輯:A想搵B,但B唔出來,A就同C群講,因為B唔出黎(嚟)所以我滋擾D演出。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻