logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【特稿】吳兆康被爆 街站唱K擾民

2019-01-29
■吳兆康(左)上月鷁騔Y唱K嘈親街坊。 網上圖片■吳兆康(左)上月鷁騔Y唱K嘈親街坊。 網上圖片

民主黨中西區區議員許智腄B 吳兆康日前去大館抗議「噪音問題」,但有市民就留言踢爆話吳兆康之前鬗分禲u以擺街站為名、街頭唱K為實,大聲播放音樂兼大展歌喉」,批評佢嘈親街坊,質疑佢]既然咁關注噪音問題,咁點解又「只許議員高歌,不許百姓演戲」喎。

網民「Charles Kwong」騿uPak Chai」篇文度寫鷜g公開信畀許智艀P吳兆康,一開頭就寸爆咁話︰「有見兩位日前帶領在大館的示威,以大聲公更大之噪音來壓制藝團劇場演出之聲浪,得悉兩位原來十分關注區內噪音問題。」

既然佢]咁鍾意「為民請命」,「Charles Kwong」就問佢]幾時會去中環碼頭就大媽唱歌一事為市民「挺身而出」,順便揭發埋吳兆康都曾經嘈音擾民。

「Charles Kwong」話,自己上月底鬗分籊ㄗ鴔d兆康「以擺街站為名、街頭唱K為實,大聲播放音樂兼大展歌喉。」佢好厚道咁話,自己唔評論吳兆康嚘q藝,「但其聲浪遠至半山扶手(電梯)皆可聽見,就本人當日體驗,絕對構成滋擾。」

網民寸「只許議員高歌」

「Charles Kwong」再踩多腳話,當日都唔見有人「駐足欣賞」,當時自己「體諒吳議員表演慾旺盛」,所以冇去報警投訴,點知一個月後就見到許智蒍Z人去大館投訴噪音問題,個吳兆康仲拎住「一牆之隔是民居」、要求藝團「靜」鴷靮繕P,「實在倍感詫異,何故兩位『只許議員高歌,不許百姓演戲』!?而當日吳議員放歌之處,與附近民居、商舖、辦公室等更是連一牆之隔也沒有!」

「Charles Kwong」仲特登標註返許智腄B吳兆康,熱切期待佢]回應,但結果當然係冇啦。「Pak Chai」就揶揄許智蒍Z人︰「真係五十步笑一百步。」「Lena Joanne Delevingne」就話︰「Charles Kwong 你咁衰架(謘^!嚇到班民主契弟潛哂(晒)水。」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻