logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

危吊27樓天台半個鐘 王浩信讚勇敢 湯怡驚到喊頂硬上

2019-04-02
■王浩信、湯怡及徐榮為劇集拍外景。■王浩信、湯怡及徐榮為劇集拍外景。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)湯怡、王浩信及徐榮昨日到荃灣一座商廈天台,為無釆@集《極道怪咖》拍外景,戲中講述湯怡被飾演社團大佬的徐榮綁架,王浩信拿贖金前往營救她,為求拍攝真實,湯怡被危吊於27樓天台外半小時。

拍攝前湯怡由數位工作人員幫她扣上安全帶,但她仍一臉緊張,到正式拍攝時她慢慢走近天台,當被吊出一刻她驚得不禁大叫「好驚呀」,而劇組就出動兩部航拍機拍攝。由於昨日天氣大風,危站天台的她慘食西北風半小時有多。完成該場戲後,湯怡接受訪問時猶有餘悸說:「拍呢場戲被吊鬙X去兩次,頭先係第二次吊 ,第一次吊髐j約五分鐘,吊之前我行埋去,仲有四格距離,我已經腳軟、心跳勁快,雖然只係試戲,但心情係同戲中吊出去係一樣,喊鬙X薄C」

覺得被導演整蠱

湯怡苦笑指拍之前導演都有問過她可有畏高,因為要在十幾樓高拍攝,有感之前試過在六七樓拍攝跳樓戲,於是就答允,可是前兩日才知是廿幾樓,還要面向地下。說到昨日是愚人節,可覺得被導演整蠱?她笑說:「係喎!導演今日好少同我講洁A我問佢點解同當初講麰齯@樣 ?」不過她一樣照拍了。

她謂拍完後都覺得好開心,雖然工作人員拖住她時好有安全感,但一放手就想喊,就好似準備要跳落去的感覺,離心力好大,拍完整個人好ョC

問到她被吊出去一刻腦海在想什麼?她說:「想起家人,又諗如果真係有咩意外點算呢?(有冇買定保險?寫定平安紙?)相信TVB有幫我買重保險。」問到拍TVB劇集可會覺得辛苦?她卻認為沒想像般辛苦,可能是拍得開心,但就打破了她兩日冇沖涼的極限, 雖然本身有潔癖 ,但為了爭取時間休息,只好未沖涼冇落妝就睡覺,不過她只睡梳化,沒有睡在床上,而她試過最短只睡得個多小時。

王浩信避談追B

王浩信大讚湯怡好勇敢:「我都有畏高,試過鷃囡r灣五十幾樓吊出去,不過就冇佢咁出,因為太驚每次望落去都做錯反應,我幾佩服佢好淡定,對白講得流利自如,衋董ㄤo揮得好自然。」問到戲中可有危險動作戲?他表示有動作場面,要打拳,又要同張振朗搞Gag:「難度最高唔係動作,而係要料[眾笑,今次節奏鼢x握比以往難度更高,劇組人員都覺得幾好,好有滿足感。」

他表示仍有三至四個星期才會拍畢劇集,問到復活節可會同女兒去旅行?他說:「Plan緊。(會去邊度?)暫時未預計到時間幾長,但點都會去放鬆,(一家三口一齊去?)Plan緊。(太太陳自瑤早前話想追多個?)努力工作先啦。」他續指希望另一套劇集《解決師》能在暑假播,因他在劇中飾演阿Sir,希望多些學生可以睇到。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻