logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

若有好角色定會把握 阿嬌不抗拒性感演出

2019-04-03
■阿嬌■阿嬌

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)鍾欣潼(阿嬌)前晚單拖捧場支持拍檔阿Sa主演《非分熟女》的首映禮,阿嬌表示老公不在港。被問到夠膽像阿Sa那樣性感演出嗎?她倒不抗拒:「好屪D材可以嘗試。(可要先過老公一關?)冇問過呢齱A做隉A理佢呀。接到好角色唔易,有機會的要把握,唔可以燿餱ay No,否則唔使做炾捸C(怕不怕接了之後,老公又唔准拍?)咁又未試過,試幭o,當然會同佢講,我唔會偷偷地做。」

她不諱言老公曾有叫過她不要工作,但她在屋企會很悶,只會打機。阿嬌自爆近日迷上用手機打Game,每次更用七百多元課金來買武器。「玩鬙b個月用鬫n多錢,日日見張單成千蚊,唔係好掂,發覺有問題。不過,我都係用自己錢,今日未上線。」她身邊朋友都有討論過她這個問題,說她買個手袋還有實物在手,但課金就有如空氣般飄了出去。 她如此喜歡玩Game,不如轉做電競手?阿嬌聞言即雀躍說:「問鴷,不過佢]玩囍n難,我呢鑨摀ΜK咩?太低能。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻