logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【特稿】「將關組」借口趕鴿套居民料

2019-04-08
■王卓雅擺街檔收集居民簽名,「順便」收集埋電話住址。 fb截圖■王卓雅擺街檔收集居民簽名,「順便」收集埋電話住址。 fb截圖

選舉事務處懷疑遺失了一份2016年的選民登記冊,令不少選民擔心私隱外洩,但其實,私隱外洩的陷阱無處不在,特別是新一屆區議會選舉將於今年11月舉行,各有意參選的反對派團體,就借地區的關注來收集市民的資料。「傘兵」組織「將軍澳民生關注組」,近日就借野鴿過多引發擾民的問題,收集區內居民的姓名、住址及聯絡電話,有居民質疑有關人等表面上聲稱要收集居民簽名以處理野鴿問題,實質是收集市民資料用作選舉拉票,提醒區內居民要當心。

將軍澳坑口有不少人餵飼野鴿,引發了環境衛生和滋擾居民的問題。「將關組」厚德社區主任王卓雅,同富藍社區主任陳耀初見「機不可失」,就在區內大搞簽名行動,要求政府立法禁止餵飼野鴿,並採取為野鴿絕育及將之引導回山邊,等等。

王卓雅齋U「絕育歸山」

先唔講其他,呢曮媊鰫~民眼中,同其他反對派鴽捕Q天開一樣咁堅離地囉!網民「Lucky Baybe」就鬗卓雅髽b留言,話自己非常贊成為白鴿絕育及引導牠們回山邊,但就問對方如何為鴿絕育,有什麼方法可引令他們去山邊,「並非想趕盡殺絕(野鴿),如果王卓雅小姐沒有詳情及細則,恐怖(怕)最後你提出既(鵅^方案,都同趕盡殺絕冇分別。」

主角就無回應,但疑似王卓雅鴾銕貜怴uRicky Chow」就以「陰謀論」來批評提出意見的居民:「我見到你不斷質疑呢樣個(鶠^樣,你其實知唔知白鴿對居民謠縣w經係一個好嚴重問題,難得有人去不斷跟進,仲提出可行方法......請問你係住邊度?」

「Lucky Baybe」回道:「我依(M)家問緊個方法詳情,唔係反對,我比(畀)票人,都要知內容。唔係人地(])比(畀)個月餅我就問都唔問去投?」「Fish Ball」亦路見不平:「我好想知道佢提出鴾隤k點樣實行。我就唔會亂咁簽名,起碼了解鬙都得掛(N)。」

「Ng Kin Wang」就質疑,「將關組」咁搞簽名,最終只係迫政府「做洁v,「無人餵就無甘(咁)多鴿。真係甘(咁)有心就去教育餵個(鶠^班人啦,最後咪又係食環告(餵飼鵅^公公婆婆。」「葉開」附和道:「到時搞吾(唔)到讔白鴿鴾H,就逼(迫)政府用另類手法害死囓梒F咪齱]呢)齯H囉!」

蒐簽名竟要姘q話住址

「Polly Chan」認為,「(白鴿聚集)呢灟羉漺擾,我覺得夜晚齱y飛車』聲仲滋擾。」「Vince Choi Miko Heung」亦話:「我相信一定有更加多民生黻暋D比白鴿更重要。」

「Lam Chun Yip Andy」睇驉u將軍組」叫人簽名張表格,就突破鱆撓z:「簽名聯署點解要人電話地址?其實要人資料搞選舉冇問題,但唔該講明囉,同埋份野(洁^又無印收集個人資料聲明,籪禤こ|收集去邊,就真係貴客自理......」「Ben Chui」就睇得通:「收集資料,知(之)後叫你投佢票。」■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻