logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【話你知】黨友最叻使橫手 陳展浚屢響流朵

2019-04-08

「將關組」今次驅鴿引來咁多批評,其實同呢個組織得罪人多稱呼人少有關。鰫蛪S「襯家」最「知名」鵅A就係「大名鼎鼎」、「將關組」黿d城社區主任陳展浚。

冒認「學民」 黐同道議員

話說陳展浚曾經係「學民思潮」成員,但因「個人操守問題」而被勒令退出,其後更被「學民」發聲明質疑鷈鰶}「學民」後,3次冒認「學民」成員向不同政黨索取金錢及提出協助助選。

事後,佢話報道呢單鵅m壹週刊》「出名亂寫」,所有指控都係失實喎。

落區後,佢經常上去將軍澳居民開髽b專頁,睇黻洃漲釩壯Y時新聞,然後就走去打卡扮關心地區,俾居民插爆,最後俾有關專頁踢出group。

鬗W屆區選,陳展浚聯同「地區好友」與「新民主同盟」講數,稱若「新同盟」派人去軍寶區參選,他們就會派員到已「劃畀」「新同盟」的選區「假慼v,「一命換一命」,搞到對方去廉署投訴。

又試過去有意同佢爭將軍澳富藍選區儮黈a「將軍澳青年力量」髽b留言挑機,鬧人「假慼v。

陳展浚仲試過多次鬖a區街站掛上其他反對派立法會議員嚘X幟,試圖誤導居民以為佢係為某議員工作。

例如,佢曾經鬘撓g公民黨立法會議員楊岳橋同埋其他議員鵀P意下,鬖菑v的海報印上「楊岳橋議員辦事處」鵀r眼等等,最後俾人踢爆。 ■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻