logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

男友力勸注意身體減少工作 薛家燕不心急做xx

2019-04-30
■薛家燕笑言生日飯一直食唔停,應該會食到下年生日。■薛家燕笑言生日飯一直食唔停,應該會食到下年生日。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)新城電台前晚為薛家燕(家燕姐)在尖沙咀一間酒樓筵開六十多席,舉行《開心大派對之薛家燕樂善鑽禧大喜宴》,一身紅色閃片兼戴上金牌頸鏈的家燕姐,表示近日《復仇者聯盟4》大熱,她身為Captain Nancy當然要現身娛樂大家。

當晚家燕姐邀請過百圈內外好友及粉絲們一同出席,而陳敏之、陳柏宇(Jason)、鄧健泓與太太石詠莉及黃妍等亦有出,並唱歌祝賀家燕姐。家燕姐表示晚宴是補祝她六十九歲生日及入行六十年,當晚以買^形式舉行籌款。雖然正日生日已過了很久,但是還有很多朋友為她慶祝,生日飯幾乎食足成年,其實大家不用客氣,做禮就可以。問到正日是否跟男友A君過二人世界?家燕姐甜笑默認,並透露收到男友個心做禮物:「如果佢成個心挖鬙X來,我會心痛,其實佢對我關心就得,互相關懷、體諒、照顧,去新加坡幾日都好忙,佢冇一齊去,不過叫我唔好做咁多,要注意身體。」而她的仔女送了新款手機給她做禮物。

為大囡珊珊招親

早前家燕姐透露想做xx,問到願望實現了沒有?家燕姐一時口快說:「新抱未有喜,冇所謂,我唔心急,仲後生!我就話快些......(快些結婚?)唔係,我冇諗結婚,生都生唔到啦!反而替珊珊心急,等我忙完工作,七月啦,搞個見面會。」家燕姐透露早前為珊珊招親,有很多人寄相片來,但她未有時間逐一去看,當中有些條件都不俗。

敏之囝囝見靚女猴擒

問到陳敏之可有男仔介紹?她笑說:「我個仔得兩歲,不過佢有機機(Bob女兒),我個仔好鍾意靚女,好誇張,直頭想錫埋去好猴擒,(似爸爸?)絕對唔係,我老公唔猴擒,媽媽就粗魯少少,(同阿Bob傾掂禮金未?)我同阿Bob 講佢個女過得我門就做千億新抱,要畀點時間等,不過我個仔M家連書都未讀。」再問到他老公的朋友可有筍盤?敏之指老公的朋友雖然是才俊,但大部分已婚及有仔女,而且年紀大未必適合仍很年輕的珊珊,要再物色。敏之表示做媒人幾開心,是一種福氣,過去曾成功為梁競徽和他的老婆做媒人,現在更有了女兒相當幸福,她都希望再撮合更多好姻緣。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻