logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

毛舜筠為陳曦齡拍廣告講心

2019-04-30
■毛舜筠■毛舜筠

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)毛舜筠昨日於布袋澳一間獨立屋內為代言八年的保健食品拍攝新一輯廣告,去年毛姐榮升金像影后,問到新一輯廣告可有增加酬勞?毛姐表示與品牌是講心唔講金:「陳醫生(品牌創辦人之一陳曦齡)係我恩人,當年細女患上豬流感,冇乜人敢醫又話要隔離,係陳醫生救返我細女。係我主動問陳醫生要唔要搵代言人,因為諗唔到有咩可以報答,當然都有酬勞,大家一直合作至今。」問到可會母女檔上陣拍廣告?毛姐即婉拒:「唔會叫個女拍,陳醫生冇呢個要求,亦知道我兩個女唔鍾意做幕前。」

除要拍攝廣告,毛姐表示還要打理曲奇店生意,每次有新產品推出前都有很多事要處理,例如品質及商量宣傳方法。問到會否擴充生意?她坦言現時已不夠人手,若再擴充就要再聘請員工。至於是否已回本?毛姐坦言雖然好生意,但還未回本,因投放了很多資金。既要兼顧生意又要拍戲,問到現時選擇劇本豈不是會更謹慎?毛姐笑說:「接戲要劇本合心,一向揀劇本都好謹慎,都想有好劇本,因為一部就中,好似《黃金花》、《淪落人》咁,(仍未有劇本打動到你?)有傾緊。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻