logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【特稿】「飯民」抹黑司法 陸頌雄批靠嚇

2019-05-16
■陸頌雄fb發帖,批評反對派大聲夾惡。■陸頌雄fb發帖,批評反對派大聲夾惡。

特區政府建議的《逃犯條例》修訂,所有移交個案都有香港的法院把關,惟一直推崇香港司法獨立的反對派,此刻又稱法院「冇用」。工聯會立法會議員陸頌雄昨日發帖,批評「飯民」大聲夾惡,「話『如果修訂《逃犯條例》,特首同『大陸』就可以隨便拉香港人上『大陸』受審。香港人聽完當堂嚇一跳,然後得啖笑。」

他說:「即使通過修訂,香港法庭仍然係負責把關,裁決疑犯是否適合移交。飯民咁都反對,即係話佢]對香港司法冇信心喇~咁佢地(])仲咻磾茷蒏v牌做乜(律師牌係根據香港司法制度頒發)?由上次林子健單炴N可以睇到,飯民最叻就係講大話恐嚇香港人。不過香港人又點會咁容易畀佢]呃到呀......」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻