logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

網民金句贈前「廢官」

2019-08-04

Kwok Hung Wong:王永平出名是庸官,在職時何來魄力,膽識去制訂(政治中立原則)?

Norman Ng:佢負責簽名隉A係鬼佢寫咩!

Cooji Tsai:王永平做官黈伬埩N任何功績,依家先虧手劃腳!

Cheung Grofer:佢厲害啦,當年做公務員(事務局)局長 ,十分支持減薪嚜☆亶講得出!......講句共渡時艱咪算,講乜十分支持,作為同事大佬,冇安慰重(仲)叫你去死!

Colin Chan:日日見到暴徒四處襲擊破壞,都冇出過一句聲。請問你如何堅持法治? 講謠縞h根本就立場先行,曲解法治真締(諦)。

Ruka Ho:講得咁肉緊有骨氣周一去自動取消十多萬一個月長俸。如果捨不得就收皮。

Lo Wing Hang:王永平本身就係一名又廢又懶既(鵅^廢官,當年除了鶱飺Y面前扮野(洁^捧茪@大堆files外,仲做左(驉^d(齱^乜?全部咪卸晒俾繼任人俞宗怡攪(搞)!仲鬘x度夠膽講「公務員要保持中立」呢條條文係佢寫?唔知醜!

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻