logo 首頁 > 文匯報 > 人物 > 正文

政策需跟上時代方可助港青

2019-09-25
■ 阿燦希望香港政府可以制訂長遠計劃去協助年輕人。■ 阿燦希望香港政府可以制訂長遠計劃去協助年輕人。

香港正值多事之秋,暴亂超過百日。人在內地的阿燦十分關心香港。看見黃、藍絲人士各持己見,暴力場面一日比一日嚴重,阿燦希望政府可以制定五年、十年的長遠計劃去協助香港的年輕人。

他表示:「我想林鄭原本想制定(修訂《逃犯條例》)原意係好的,原本想引渡涉嫌殺人的香港人去台灣受審,但當中諮詢過程做得唔夠好,引起今次的事。而且呢幾年香港人的鬱結好深,唔係話你派少少甜頭就可以改善的,係個根源出現問題,政府要制定一套五年、十年的長遠計劃去改善。以電影業為例,你拍一套電影唔係單單係為電影業,其實係宣傳緊香港 ,輸出緊香港文化。 要靠政府大力支持 。唔同鬙H往,有特定環境,特定成因,有外來投資,今時今日環境轉變,你都係用舊有鴾隤k,咁你點樣生存呢? 政府需要去協助去制定一禶s麍F策,例如去賣片畀人可以收平齱A令電影佔領市場能力強齱A咁樣年輕鴾@代咪有希望囉。」

他同樣認為,香港的住屋是一大問題。「現在香港的生活,收入起碼有百分之四五十放在住屋鶣蛂C新一代萬幾蚊鵀洶J,點去成家立室?公屋我唔相信係要咁耐時間建,搵地起屋好多方法去做,唔好畀大地產商去影響。一定係要做到國泰民安,先係最正路鴾隤k,能夠做到咁樣全香港人都支持你。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻