logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】黃營「抗爭幣」圈錢 網民:呃捐伏味濃

2019-12-22
■「抗爭幣」被疑是新騙局。■「抗爭幣」被疑是新騙局。

「黃絲」成日聲稱「藍絲」腦殘,但自己陣營先後俾「612人道支援基金」同「星火同盟」圈錢就圈到毫無反抗能力,近日又有個所謂「香港公民鏈」組織話要發行「抗爭幣」,聲稱「每一個『抗爭幣』都是由『對抗爭支持而產生』」,叫大家捐錢換幣,再去同樣認同「抗爭幣」黻茪嶉蛃禷O。唔少「黃絲」網民都睇唔明佢]究竟想做乜,有網民直情留言話︰「已經感覺到伏味,到時肯定群魔亂舞......」

雖然「星火同盟」被揭發涉嫌洗黑錢、「612基金」成日都被指唔支援「抗爭者」,但「黃絲」為魕瓵鴾ㄢ峸u,都一再包庇,甚至往往都聲稱係有人「插贓嫁禍」、「存心分化」佢]。不過,事實上佢]就似乎上一次當學一次乖,所以當「香港公民鏈」前日鐪acebook開post宣佈,話搞咩「抗爭幣」同「國難士多」,有關消息被《立場新聞》post出薑妨寣A大家巀腔惟妘ㄟ鬫n多。

牽扯612星火賣周邊 「五金」鬧爆

呢個所謂「抗爭幣」,就係叫支持者捐錢俾指定組織,捐100蚊港幣就會鰣茞梒換蛈洩100蚊「抗爭幣」,如果個組織冇幣俾人,就會啟動「發行機制」兌返相應「貨幣」出薄A總之就係將真錢變代幣,然後大家又可以咻囓N幣去「國難士多」或者認可商戶度買玹搛隉C目前嚜{可商戶竟然頭兩個就係「612基金」同「星火」,至於個「士多」目前主要賣「香港加油」商品。

其實講謠縞h,大家除鷵控o麻煩髐坏~,都唔知有乜質實好處,而蠵到底落邊個袋,大家都唔係好明,而「國難五金」就率先割席話︰「你老×臭×唔好成日拎我個名啦,唔×關我事呀×你老×!」「Yong Chan」亦揶揄「香港公民鏈」︰「為鰽o『國難財』真係無所不用其極。」

「Mingfai Ma」就嘗試分析︰「黃色商品/服務提供者要用港幣買材料/出糧,但收驉y抗爭幣』唔知可以用蟆腆A。其實呢個coin(幣)功能類似『hkongs』(其中一間黃色網店)禮品卡,只係無野(洁^backup(支撐),唔可換番(返)實體貨物或錢。」

批《立場》幫「騙局」賣廣告

「Billy Tang」話︰「已經感覺到伏味,到時肯定群魔亂舞......」「Lee Irice」亦話︰「其實要幫『手足』,『黃店』寧願直接請,都唔想搞呢類集資幣,因為呢類幣最後得益者一定係始創者,跟(根)本幫唔到真正有需要鴾H。」「Vicky Ma」勸大家︰「小心渾水摸魚之輩。」「Alan Kwan」斷定︰「騙徒手法,層出不窮。」

有人就認為時間「好巧合」。「白兵」指出︰「大家小心,虛擬貨幣唔易玩。......『星火』一比(俾)人凍結戶口就有『抗爭幣』?」「Darren Hon」直情嬲埋《立場》︰「鬼到×街,《立場》登埋d(齱^咁野(洁^。」■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻