logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【特稿】「大專代表團」敹 數簿求其寫混賬

2019-12-22
■有人上傳疑似IAD的財政報告,前後3個月就使20幾萬,但全無分項。■有人上傳疑似IAD的財政報告,前後3個月就使20幾萬,但全無分項。

一場修例風波,圈錢鴾S點會只得黥X個以「支援抗爭」為名黻簹魽C鶩蚕N乜人知佢]幾時成立、有曮坐H、做過乜洁B代表邊個鴭瓵蛂u香港大專學界國際事務代表團(IAD)」,今年10月31日鐪acebook話已經眾籌到超過300萬,仲聲稱「日內向大家公佈財政報告」,但之後鐪b都冇見過佢]份報告。不過,近日就有人將佢]行極簡路線黻]政報告掟上網,發現佢]每個活動都係得一條大數,根本唔知佢]用蠵鶱銦C

日前有自稱為港大學生鴾H向fb專頁「學民苦主大聯盟」投稿,狠批自己完全唔知「IAD」係點組成,更加唔知鶩荓i崑陽之前係點代表港大去加入「IAD」,「想講佢真係零民意授權,我仲要特登查佢background(背景),原來佢以前係BuSu(浸大學生會)齯H,之後tran(轉)縿ku讀。我同其他fd(朋友)一直覺得『iad』好怪,好似學聯翻版咁,仲要眾籌三百萬都冇講點用。」

個港大生話,IAD所謂黻篕痟撱﹎N用,「搞到似係贊助佢]歐美遊咁。」至於眾籌蠵去鷖銦A個港大生話自己搵到佢]份財政報告,但就做得求其過中學生,「一個trip(外遊)一個數。我點×知佢]有用(冇)偷蠵啊?」

3個月燒廿幾萬 「豪遊」冇監管

睇返佢掟出螫i財政報告截圖,搞個集會搞8.5萬,去台灣「游說」就用2.2萬,但去澳洲只係唔使9,000,仲有個雜項係5,000,但就冇講包咩,前後3個月就使20幾萬。

雖然個張崑陽已經退出IAD,但個港大生就認為︰「根本就係佢發現『iad』真面目開始俾人揭穿,想拍拍蘿友就走!彩就佢宣峞]晒),齯H仲讚佢知錯能改!」佢仲斷言,張崑陽第時會繼續用所謂國際影響力去騎劫學界,然後入政界做洁A「佢呢個人根本就係學聯班人一手扶植,毫無民意授權。作為學生真心只係被代表啊×!」

除魕O洁A港大學生會鵅m學苑》之前都報道,IAD成立鰲X個月都冇完整憲章,學生會都監察唔到佢]齔o言,呢曮}就係所謂鴾j專學界「代表團」囉。■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻