logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【網議政事】徐俊文偷食兼扮黃 明煽罷工暗榨員工

2020-01-06
■有自稱是徐的姨仔狠批他消費女兒。 fb截圖■有自稱是徐的姨仔狠批他消費女兒。 fb截圖

所謂日久見人心,時間越耐,就越多「問題黃絲」浮面。廣告人兼作家徐俊文一直以自己個女鵀W「徐緣」做筆名,令人以為佢係好男人,呢段時間佢亦以「深黃」自居,仲帶頭吹雞叫廣告界罷工。不過,佢早前俾老婆踢爆兩度出軌,最近一次係偷食前港姐,令一眾「黃絲」都大鬧佢賤格。有連登「黃絲」亦開post話佢之前扮晒好人支持員工參與罷工,其實就暗地裡叫員工Home Office(在家工作),令「黃絲」深感被騙。潛水成個月黈}俊文前日終於出post回應出軌一事,結果俾人恥笑佢以前成日教人拆解「關公災難」,但就自己都拆唔掂。

用個女個名「徐緣」做筆名黈}俊文,早前俾老婆踢爆兩度出軌,第二次係偷食前港姐鍾溥敏,引起軒然大波。徐俊文一直潛水冇回應,但臭史就被越揭越多,有人就鶶s登開post,話佢之前叫廣告界騿]去年)12月初罷工,但原來自己就叫灟工Home Office默默工作,再寸埋佢「口講係深黃」,但事實上就不停接建制陣營嚗s告蟆窗C

安插媒體厚職 出晒面幫小三

鬘X軌方面,亦都有唔少網民做偵探咁跟進。原來,徐俊文舊年創立鱄茤瓵蛂m悶傳媒》,而小三鍾溥敏就係《悶傳媒》鵅u總編輯」苤C有個叫「Gloria Son」嚘竷鍊@日仲騿m悶傳媒》個facebook專頁度留言,話徐俊文用公司名義每個月出3萬蚊畀鍾溥敏,變相佢合夥人都有份幫佢「出糧」畀情婦w。幫個情婦幫到出晒面,又難怪老婆要用大踢爆手段清算個老公鵅C

儺Y道歉洗底 轉頭同情婦飛

件事就咁沸騰鬫身茪諢A徐俊文終於潛完水肯浮面,前日鐪b開post,一開頭話自己之前「沉默」係想「將事件對家人的影響減到最細」喎,然後先認錯話自己對老婆同個女「有虧欠」。轉個頭佢就繼續懶晒關心個女咁話唔想再影響到個女,所以同老婆「有共識」,未來唔會再用「徐緣」做筆名,改返用真名徐俊文,而自己亦都唔會再回應件事。

點知呢個公關回應,好快引起另一場公關災難,有人自稱係佢老婆個妹,留言鬧徐俊文人渣,直指佢由始至終都冇同老婆同埋個女道歉,仲要呢頭叫老婆畀時間佢諗清楚,轉頭就同情婦外遊,仲有埋機票證據w。呢位姨仔仲鬧爆徐俊文唔好扮關心個女,踢爆阿老婆明明係要求佢刪鱄荓M頁,寸佢根本係唔捨得放棄用「徐緣」做專頁所得到黚輓楚A根本仲係消費緊個女。不過,呢灝d言就似乎俾人刪驉C

網民「Morde Simon」亦鬧爆︰「你玩爛人地(])個名,然後同佢講:『俾(畀)返你啦我唔用啦』,你真係×街鍐{。佢以後因為你,一同人介紹自己,人地(])都會講『哦個×街個女』。」有人就寸佢︰「不如改名做『徐富』。」

部分網民覺得佢人品有問題,都好厚道咁冇過問佢家事,但就要求佢澄清返自己同建制陣營鴽Q益關係,叫佢唔好再扮黃抽水。「李翰潔出少年」︰就話「佢不嬲都唔係深黃啦,自己號召罷工變Home Office就真係肉酸。」

網民批盲撐已成港歪風

不過,佢個專頁有9萬個like,都有人留言撐佢謘C「熱狗」Billie Ng 就睇唔過眼話︰「賤格的作家,就有賤格的讀者。都渣男到咁的地步,正常人呢,保持沈(沉)默,不多踩幾腳,已算克制。但呢度竟然有咁多人留言支持佢,仲話欣賞佢,真心痴(黐)線。」「JC Louie」亦回覆話︰「徐生事件正好反映盲目支持已成香港新氣象!從近月香港政治事件更見一斑!」 ■香港文匯報記者 郭家好

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻