logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】捉鬼變鬼打鬼 和勇割席互插

2020-01-08

勇:「天屍」累小隊退場 和:謀帶風氣情緒勒索

泛暴派過去7個月成日話唔割席,對「勇武暴徒」鵀甈偽曳普}隻眼閉,又要成日呃自己囍甈鬥Y警方臥底所為,於是又精神分裂地「捉鬼」,結果捉到齱u勇武暴徒」心灰意冷、不同「小隊」損兵折將,近日紛紛宣佈因為「黃絲」黈趕郎瘞呇荌h出黑暴運動。呢件事鷅穭W引起兩極反應,「勇武派」鬧爆鶦Z「和理非捉鬼天屍」累死手足,「和理非」就鬧佢]鰜衒a風向打擊士氣,仲話冇人想知佢]係咪要退出,呢曮}真係「黃絲」所講鵅u將義士當Condom」囉。■香港文匯報記者 甘瑜

繼之前針對警察鴭瓵蛂u屠龍小隊」被爆出因為捉鬼幾近滅團,陸續被警方拘捕後,近日又有多個「勇武小隊」先後宣佈要退出黑暴運動、暫停行動,或者解散,包括「仇士小隊」、「反狗特勤隊」同「火炬小隊」等。

鬧班冷氣軍師捉鬼唔使本

其中,「仇士小隊」話以前佢]「行動」時都有人開遮幫佢]掩護,但到舊年11月就有好多成員被捕;「特勤隊」就話佢]精於「裝修」、襲警、搶犯等,但成日因為髮型俾人當係警察,攭瓵蛂u手足」又唔肯聽前線「勇武」麉揮等,直言灡趕郎瘞吤O佢]好大壓力;「火炬小隊」亦話佢]「戴耳機,主動火魔,主動裝修等,都被人指控做鬼」,決定解散。

對於呢個情況,「勇武派」當然火都薄A大鬧班冷氣軍師捉鬼唔使本,自己唔去衝,仲垢Z「勇武手足」襄飛。中文大學「獨」講師劉正就鐪acebook專頁「無神論者的巴別塔」寫長文狠批灡趕郃末蛂A狠批齯H捉鬼捉到「手足」要「流亡」,但連對唔住都冇,仲為捉鬼辯護,「×你老×我地(])而(??)家講緊放核彈都唔割,而(M)家早鷒阰袨X個鐘就要比(俾)你班『和理天屍』割席兼篤灰?」

批打沉「勇武」令飯民重新主導

佢仲點名批評社民連前主席陶君行,因為對方話「勇武派企得出蟈N唔應該怕人捉鬼」,直斥有關言論無恥,「每次捉錯鬼,都足以令『義士』被點相、被拘捕,面對數以十年嚘妐T,仲唔×夠牙(呀)?」

劉正話,要人唔怕捉鬼「日後所有『捉鬼天屍』一律以叛徒作看待,『獅鳥(私了)』全面解禁,咁勇武就唔×驚你班『和理天屍』勒(苤^!」佢仲踢爆,其實「和理非」根本係想打沉「勇武」,「令飯民大台重新主導運動」。

「港獨」組織「香港民族陣芋v亦爆粗鬧「捉鬼天屍」,「呢一隊(特勤隊)唔係鬼,人]有幾個係學生(已FC,睇鷖狴鞳^,未夠秤做籈r。」

被冷嘲熱諷「你退關我咩事」

撐「勇武小隊」翵扔激烈,反對佢]翵末蛈P樣精彩。「激進」分子「肥蔡」蔡佩強噚日就鐪b冷嘲熱諷,叫佢]收皮,「都係齱]鶠^句,冇人想知,你打又好退又好一概冇人想知,唔好好似傻×咁要人『Un goo goo(恣^』你,我可以100%同你]講真係冇人會因為你黻h出而自責,一個都唔會,捉鬼鴾@樣會捉鬼,打仗鴾@樣會打仗,一切如常。」

網民「連登博弈家」亦都鷅穭W討論區「連登」開post,話「你宣布(佈)退場,關我咩事」,質疑班人係為驉u光環」,話齱u捉鬼天屍」都係有警覺性隉A叫佢]俾人懷疑係警察時,應該先諗自己做釂A令人誤會,唔好以為「勇武」高級過「文宣手足」喎,最後仲叫佢]「慳灠捸挴Y皮」。

有網民亦附和,「Caar Laa」話︰「灠h場情緒勒索,睇到周身唔舒服。」「Sugano Kento」反問︰「點解棄game要畀(俾)人鬧?老奉幫人擋子彈?鬧灝u係不知羞恥。」有蠵E進派就建議︰「捉鬼者一律視為藍絲,直接私了。」

呢曭神r狗、鬼打鬼,一般市民都係食下花生,但呢堆說話就證明髐@件事,話警察臥底放火、破壞、打人,其實都係班暴徒所為,同警察無關囉。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻