logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

黃翠如代唐詩詠否認婚訊

2020-05-18
■黃翠如笑言好多人鍾意唐詩詠,不用擔心她嫁不出。■黃翠如笑言好多人鍾意唐詩詠,不用擔心她嫁不出。

香港文匯報訊 (記者 梁靜儀)唐詩詠日前在社交平台預告七月份將會送一份神秘禮物給亡母,惹來閃婚猜測,好姊妹黃翠如日前代詩詠否認婚訊,並指報道得啖笑,當然都希望她有幸福的事宣佈。

翠如昨日回電視城為新劇《七公主》進行拍攝,休息了半年的她笑言期間做師奶之外,還做了很多瘋狂的事,與老公蕭正楠分頭撲米及廁紙,她笑說:「試過有一日我接到老公電話,話見到超市有米賣,我即刻茼簅峖蟡X去撲,但都買唔到,後來陸永老婆識得朋友賣米,幫我]買25公斤日本珍珠米,仲要只係二百幾蚊,不過經歷鶡舅妨寣A大家都好珍惜食物。」

相隔半年再拍劇,問到翠如可習慣?她表示開工第一日拍《七公主》已經要同高海寧拍攝一場激烈嗌交戲,還要在炎熱天氣下茼頦邥蟡~景,希望不會中暑,她說:「劇入面我要經常茼車M西裝同埋高Z鞋,試過茼磽頦邥蟡~景搞到成件褸濕晒,要吹乾先可以再繼續拍攝,同埋我又要茼y頭兼斗零Z高Z鞋,我本身有扁平足,雖然鰜峊瓥ㄕ魚m習過,但去到外面情況又唔同,唔使埋位或者影唔到全身黈伬唌A都會要求監製畀我茈酋鳥c,女人麉韞郃洧k人真係唔會明白。」

談到她日前與好姊妹唐詩詠在酒店慶祝生日,還穿上浴袍切蛋糕,她表示因前後陪對方切了七個生日蛋糕,所以詩詠請她做Spa。問到詩詠是否即將有喜訊公佈?翠如就否認說:「我同佢睇鰴纗D之後都係得啖笑,大家唔好係唔係都拉落去結婚,個過程太快喇,我當然都希望佢有幸福翵ぇ襲G,不過佢將要連開三套劇,暫時都未必有時間,佢M家身邊鵅y男人』得我一個,(介紹男人俾佢?)佢邊有時間,累鱄茖k人,等佢拍完三套劇會催迫佢,大家唔使擔心,佢好多人鍾意。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻