logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【Judy】「照顧好自己 永遠企鬺A身邊」

2020-06-17
■Judy指自己過去一年變得更堅強,定會照顧好自己和兒子,不用丈夫擔心。 受訪者供圖■Judy指自己過去一年變得更堅強,定會照顧好自己和兒子,不用丈夫擔心。 受訪者供圖

警員在前線執勤,少不免被示威者惡意謾罵,但更令人沮喪的,是身邊人的冷嘲熱諷。「我點解要介意人點諗呢?我冇做錯,唔應該為佢]唔開心。」Judy與加入警隊逾廿載的丈夫都認為,做人毋須太介懷別人看法,擺脫輿論束縛、活出自我,就是在種種打壓中,對自己、對下一代最好的打氣方法。

Judy的丈夫任職警察公共關係科,上班時經常見到示威者惡意指摘警方,豈料下班後還要面對親友的嘲諷:「疫情令好多人冇工開呀,你鐵飯碗咪冇事囉!不過做埋咁多陰鷙洁A過得唔開心都係抵你]死!」說到親友的奚落,Judy格外激動,畢竟十多年的情誼,竟被一場暴亂輕易輾碎。

不怕黃黑詆毀 友情無分政治

暴動究竟令人得到什麼?Judy笑說自己變得更堅強豁達,「詆毀警察鴾H最鍾意睇到警員同佢]屋企人唔開心,證明佢]做得陰鷙浀h,所以我]更要活得開心,唔好衰畀人睇!」

患難見真情,Judy慶幸自己身邊還有幾位願意支持她的朋友,即使大家政見不一,他們仍願意傾聽自己苦況,一句問候只有寥寥數字,背後卻無比暖心。

她坦言,現時社會存在不少矛盾,但人與人之間的羈絆不應被政治影響,「要識企鬘t一方聽麰囍P意見,好似齱y顏色經濟圈』咁,我從來都唔分,只要店舖有質素,我就會幫襯。」

暴力威脅上門 無悔支持丈夫

但即使心境堅強,現實還是要面對暴力威脅。Judy憶述,與5歲兒子晚上歸家時,剛好遇上示威者圍堵紀律部隊宿舍,他們喊口號期間更試圖投擲汽油彈,故她只能繞路找較隱蔽的入口,「你見到佢]明顯針對住宿舍鴾H,鶢霂u係好驚,覺得生命受到威脅。」

Judy說,即使再慌張都要保持積極,「小朋友成長靠我],我]唔可以帶負面情緒畀佢,仲要灌輸正確麉銩Q。」去年8月適逢所謂「三罷」活動,Judy仍會送兒子坐校巴上學,問到會否擔心兒子安危,「我相信校巴司機唔會害小朋友,而且唔通佢]靠嚇我就要罷課罷工?返學係正常翵ヾA我]會繼續。」

談到兒子升學,Judy直言暫無計劃送他到海外讀書,並反問道:「唔通送佢去外國留學就解決鬙顙ヾH」她相信即使社會紛亂,只要兒子學懂明辨是非就不會受影響。

警方過去一年更注重與民溝通,宣揚守法觀念,Judy丈夫亦需加班,人手不足時亦要到衝突現場幫忙。Judy很理解丈夫的辛勞和面對的壓力:「我]永遠支持你,因為你守護香港係冇錯,你鴷I出係值得鵅A唔使擔心我同阿仔,我]會堅強、照顧好自己,永遠企鬺A身邊!」 ■香港文匯報記者 雨航

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻