logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

特稿:蘋果縮紙 自暴其醜

2020-08-14

儺Y壹傳媒股價暴跌,呢頭《蘋果日報》縮紙,早兩日話《蘋果》熱賣加印到55萬份,噚日就變返印13.8萬份,短短兩日蒸發41萬份支持真係話咁易。全國政協副主席梁振英(CY) facebook 出post 揶揄《蘋果》自暴其醜,網民亦反問︰「蘋果你點可以咁,你點可以用減少印量去嘲笑自己鴾銕貜怴H」

「黃絲」成日話自己有200萬人,但就連幾十萬份報紙都消化唔晒,前日民主黨屪僭滓酗w經鐪b出post,轉發南區《蘋果》滯銷黈灡均A反問大家「一日就無以為繼啦」,CY已經出post揶揄佢︰「自欺欺人的蘋果日報、天真的羅健熙。」

CY噚日再鐪b出post話,蘋果日前仲係威係勢話市民撐、排長龍買,結果加印報紙就擺到一街都係,「免費送都冇人要,夜晚十點半重(仲)有人鷁颽ㄐC今(昨)日終於縮髐T分二,只印13萬8千份。一句到尾,就是自暴其醜!」

身為「熱狗」鵅u阿柱」亦鐪b發文揶揄︰「頭先去OK,見到地下冇蘋果,開心,支持者今日又掃返了,但原來係放髐W架。今日印數138,000份,蘋果你點可以咁,你點可以用減少印量去嘲笑自己鴾銕貜怴H」「Hoi Fung So」就看透世事咁話︰「從來只有打咭(卡)佬,邊有支持者?」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻