logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

熱點民議:街坊點睇

2020-08-14

周小姐:未睇新聞所以唔知凍肉有病毒,不過都唔驚得咁多,現時又有「限聚令」、又有晚市禁堂食,一家人只能在家下廚食晚飯,但又話街市會「播疫」要減少去街市,唯有買多灟嶆鰜峊衋H時食。如果連凍肉都話少灟飽A我驚好快餓死。

余小姐:知道這宗新聞,但驚都要食謘A唯有暫時避免購買巴西入口凍肉,轉為買其他地方的凍肉,例如內地、美國等。每次買R回家後都會先把包裝消毒,而且會徹底清潔食材後才煮。

蔡小姐:屋企有小朋友,所以知道這宗新聞後感到擔憂。打算轉買價錢較高的泰國無激素雞翼代替,雖然價錢較貴但是能夠食得健康又放心,而且會在烹煮時多花3分鐘至5分鐘,雖然會影響口感,但最緊要熟。

凍肉店員工英姐:最近多鬙咱薑@次過買一星期分量的凍肉回家備用。店內售賣的貨品都經過挑選才購入,對貨品十分有信心。市民只要把肉類煮熟、放入冰箱前有做好消毒,便不用擔心包裝上有殘餘的病毒。

文:香港文匯報記者

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻