logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

特寫:抹淚博同情 網民嘲戲精

2020-08-14

涉嫌觸犯香港國安法鼣傳媒創辦人肥佬黎(黎智英)日前被捕,前晚獲准保釋,噚日一早就趯witter直播,用眼淚賺支持,話見到咁多國際人士同香港人支持佢同《蘋果日報》覺得好感動,覺得香港呢個地方對佢實在太好。有網民就話肥佬黎要出螺捰P情,似乎係無晒辦法,亦有網民表示︰「遲D(齱^香港會對他更好,有免費屋住,又有免費飯吃,他真的要感謝香港。」

肥佬黎噚日一出薑S急急搵外國勢力幫自己刷存在感,男人老狗仲邊講邊喊,話國際支持對佢好重要,又話知道自己做緊「洁v,仲話自己「生命去到最後階段」等,真係一手悲情牌打晒出薄C

「黃營」入面有唔少人都話自己睇到喊,睇薔陋犮肮㊣ㄓO都幾大。不過,有好多網民覺得肥佬黎矯情得滯,有人仲鬧佢係「戲精」。「San Leong」直言一切都係報應︰「流眼淚?拍緊戲?你地(])話坐監會令人生過得更精彩!希望你]囍P僚可以好似你咁一個一個咁去過你]精彩鴾H生。」

將享「免費吃住」更要感謝香港

「hk_mask」話︰「要搞到咁搏(博)同情keep(保持)人氣去打仗,睇蟋L晒其他辦法鳥(了)!」「曹三豐」揶揄︰「想走無得走,羅三七(羅冠聰)風流快活,緊(梗)係想喊啦!」「夏毅崴」認為︰「他的哽咽絕對是因為要坐牢了!」「普通話太難學」亦表示︰「遲D(齱^香港會對他更好,有免費屋住,又有免費飯吃,他真的要感謝香港。」

■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻