logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:銀行停信用卡 荅齗艅磞s在感

2021-01-03
●張國鈞就忍唔住鐪b出聲質問許智腄C 張國鈞fb截圖●張國鈞就忍唔住鐪b出聲質問許智腄C 張國鈞fb截圖

早前走佬去鱄^國鴷萿k會前議員許智腄A近日又走出薇磞s在感,同大家繼續講自己曮H用卡俾銀行取消一事,仲聲言擢袘行有政治考慮同侵吞盈餘之嫌,要銀行公開交代事件,仲要求監管機構調查喎。

許智鐪b發文,話擢袘行以「商業決定」原因取消佢同家人麉H用卡,仲列出3點「罪狀」指控擢袘行,要求佢地嚴正處理事件,否則會考慮其他國際上跟進行動。

唔找卡數俾銀行停卡本身都合情合理,更何況係一個走魖迣s法律責任都唔負、M家身在何方鴾H,銀行梗係會出於各方面考量停你張卡啦。

張國鈞:信用唔係人人都有

民建聯立法會議員張國鈞就忍唔住鐪b出聲質問許智腄G「你著(荂^草畀(俾)人通輯,個人無信用仲宥A洢H用卡?其實符合國際標準,你估鵀傖N美國銀行肯開信用卡畀(俾)斯諾登,仲唔取消就真係要調查啦!信用唔係人人都有謘A將來唔還錢銀行追你又話政治迫害就唔好啦。」

網民都好認同張國鈞儱N見,「Wesley Chan」就話:「自己有理,咪返謙痦z力爭,公開實情。自己有刑事在身,又唔面對法律責任,乜炡ㄚY政治迫害,定係有妄想症?我想(相)信獅子(擢蛂^銀行,多過許生。」「Danny Chan」附和:「個人無信用又礡]點)用信用卡呀,萬一簽完卡走左(驉^去,均]銀)行礡]點)M(搵)你呀!」「Bernan Hsui」亦話:「既然選擇流亡外國就應該有骨氣D(齱^,斷絕一切跟香港所有關係,包括信用額度!」

有網民就更抵死咁講,其實許智艉T五七日就出蟆盜how,真係懷疑佢所謂鵅u流亡」實質係一份工。但又咁講,如果許智蒍u係咁緊張佢曮H用卡儭隉A佢都可以考慮親自返香港同銀行「據理力爭」喎。

■香港文匯報記者 倪思言

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻