logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

貴圈真亂:庇暴教會諷「黃絲」唔睇字「盲捐」

2021-01-03

好鄰舍北區教會嬼鄖かu係愈揭愈有,除鬫重e教會同員工互相割席,令到教會員工所剩無幾之外,最近教會又被踢爆拒絕向員工及傳媒交代所得捐款去向,更加有教會內部人員直指「香港人真係唔睇字」,暗示一班「黃絲」淨係識得「盲捐」。

身為黃圈「自己人」鵅m蘋果日報》報道,佢]鷈礎~11月初就向教會傳道人陳凱興查詢教會賬目問題,但陳凱興就一直設法拖延,後尾直情無埋影。及後,有個自稱教會代表鴾H反反覆覆咁話會作回應,但拖拖鴾@樣無鬙顙ヾC

據知,陳凱興除魕痤揭P記者交代,更拒絕同教會員工交代。《蘋果》話取得教會早前舉行員工大會時嚙音,講到捐款問題,當中有人言辭尖銳話「香港人係真係唔睇字鵅v。唔知一班「黃絲」知道教會咁樣形容佢],一堆玻璃心會唔會瞬間裂晒呢?

教會反駁《蘋果》 批幹事踢爆佢

被《蘋果》踢爆賬目混亂後,教會隨即發聲明稱,賬目一事已進入司法程序,目前不宜作出過多回應。同時又話自己並非如報章指「逃避不回」。教會唔單止一一反駁《蘋果》新聞呀,最後仲要講句「行在光明中的人,總要光明磊落」,批評一班青年幹事踢爆佢]鴭狶@所為。

網民「五毛pr狗有限公司」睇完成件事就留言話「黃色水魚圈」,有網民仲激動咁回應:「唉, 多得呢齱恁悀S呃又偷又食,之後R×富貴大×把錢走去外國,我]就畀(俾)藍屍(絲)笑到做『鬖滮臛蔑憿z,天理何在!」「11111111D」就批評陳凱興話「臨尾仲要開個patreon呃多筆,罷(擺)明幾好M(搵)喎」。

其實「黃圈」成日都搞眾籌,但最後就逐單逐單俾人踢爆涉及詐騙或者洗黑錢,呢個所謂鵅u黃色經濟圈」認真羞家囉。

■香港文匯報記者 倪思言

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻