logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【貴圈真亂】「黃記者」劈腿失婚 「黃絲」拉隊贈慶

2021-01-14
●一直渴求戀愛鵅uLunch仔」見到「同路人」離婚就幸災樂禍。  fb截圖●一直渴求戀愛鵅uLunch仔」見到「同路人」離婚就幸災樂禍。  fb截圖

究竟要衰到咩程度先會令「黃絲」盲粉都冷嘲熱諷?「高登新聞台」前「記者」崔銳蛋就係好例子苤C話說崔銳蛋去年初離開「高登新聞台」後自立門戶,整鱄茈s「蛋蛋俱樂部」鵅u新聞媒體」,靠住賣慘同鬧警察呃到唔少「黃絲」課金,仲疑似背住老婆一腳踏幾船。崔銳蛋近日鐪b發鷜g離婚聲明,同時網傳係崔銳蛋二奶鵅u記者」「×兔仔」亦拉隊離開「蛋蛋俱樂部」。如果其他「黃圈」人物發生鑨翵ヾA點都會有「黃絲」盲撐,唯獨今次大家食到一地花生,睇螫Z銳蛋真係得罪鬫n多人喎。

曾拖街數被貼大頭「通緝」

崔銳蛋鵀H跡真係多到數唔晒。網民「呃錢崔銳蛋」就回帶,稱崔銳蛋原名叫梁×恆(Louis Leung),仲力數佢早2016年鶧},已經用「本土民主前線」鵀W義四圍借錢唔還,搞到俾人貼大頭相街招追數。後來,崔銳蛋做「高登新聞台」「記者」,因為2019年鶷z工大學暴動現場「報道」而被捕。雖然「高登新聞台」當時稱已派出律師跟進,但崔銳蛋竟然自己直播籌保釋金,最後蠵用鶱銧N心照啦。

崔銳蛋離開「高登新聞台」後就開鱄荂u蛋蛋俱樂部」髽b專頁,一邊直播新聞一邊「賣黃」,仲以「記者」被襲為由叫人課金落佢私人戶口,但條數係點睇螺冇乜人知。

fb專頁「黑喵與白兔」近日發文,話:「本人×兔仔、喵喵怪、米奇已離開『蛋蛋俱樂部』,貴台一切事務再與我們三人無關,特此聲明。」仲hashtag「咪話我地(])反骨個台我]有分砌出黎(薄^」「點解三個一齊走你自己諗下(鵅^啦」「仁至義盡啦拜拜」。唔知係咪畀緊說話崔銳蛋聽呢?

疑似二奶出聲明割席

崔銳蛋其後亦鐪b發聲明話:「本人和前妻已辦理離婚手續,離婚一事不涉及任何人,不要胡亂猜測。」對崔銳蛋同時面對離婚同「員工」拉大隊走人,大批網民都踩多兩腳。「Wei Wah Jackling」就話:「哈哈......真係恭喜佢......又可以扮可憐呃課金去賭球飲酒禳]囉)!」「Kit Wan」就問:「蛋哥幾時還錢?」「高星」就猜測:「原來兔兔知道蛋蛋拎課金黎(薄^食毒品,還要兔兔養蛋蛋過活,所以離開蛋蛋。」

急色「Lunch仔」落井下石

早前被爆性騷擾「女手足」、一直渴求戀愛鵅uLunch仔」李國永唔知係咪「眼紅」崔銳蛋一腳踏幾船,所以鐪b轉發鰼Z銳蛋篇離婚聲明仲講鬙y:「恭喜曬(晒)!」「Ho Lam Chan」亦話:「呢齯H唔抵可憐,睇佢幾時人財兩失,到時我樂意講多幾句恭喜曬(晒)!」

雖然網民普遍覺得崔銳蛋抵死,但就認為「Lunch仔」冇資格話人。「You He」就搬出「黃絲金句」:「收×啦搞分化!」「Ranger Ching」亦質問:「嘩(譁)眾取寵完未?」 ●香港文匯報記者 雨航

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻