logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】黃店淘寶貨扮韓貨 黃絲中伏叫慘

2021-04-23
●「東尼大碌木」將「skymart」鼣f同淘寶貨作比較,發現兩者除鷋钂唔同之外,其餘又真係似到十足十喎。網上截圖●「東尼大碌木」將「skymart」鼣f同淘寶貨作比較,發現兩者除鷋钂唔同之外,其餘又真係似到十足十喎。網上截圖

「黃店」做生意唔老實已經唔係第一日翵ヾA但班黃絲每次俾人呃完又要嘈,嘈完之後又繼續俾人呃,一次又一次咁上當,正常人真係好難理解到佢]個腦袋係點樣運作。好似近日又再有「黃店」俾人踢爆淘寶貨扮韓國貨,仲以幾倍嚜钂賣畀班黃絲,搞到成班黃絲苦主圍爐大叫慘慘。

僅價錢唔同 似到十足十

「東尼大碌木」早前就鶶s登討論區出post,直指「黃店」「skymart」員工賣淘寶貨呃無知妹豬錢。佢就話自己本身見到「skymart」灟m幾靚,所以私訊驉uskymart」餲R Alexiar,但就得唔到回覆, 由於見到咁多人都follow佢,所以一心覺得唔會俾人呃,點知轉個頭就有朋友同佢講返,原來「skymart」瓥f全部都係淘寶洁A仲要賣貴勁多。「東尼大碌木」仲將「skymart」鼣f同淘寶貨作比較,發現兩者除鷋钂唔同之外,其餘又真係似到十足十喎。

唔少黃絲知道自己中鬙颸寣A個個都好後悔。「堂堂正正風風光光」話:「我就係其中一個苦主,洗(使)成千幾蚊諗住買韓國貨,點知最後買鱁鼤^寶貨。推到其他妹見到,希望佢]唔好好似我咁蠢。」「米露米露」就嬲到爆晒粗咁講:「洗(使)×鰲X百蚊買淘寶衫真係on××。」

網民懷疑想借妹妹仔助洗黑錢

除鰽o現「skymart」用淘寶貨扮韓國貨之外,有網民仲懷疑呢間「黃店」疑似想借班妹妹仔幫佢洗黑錢,「蕃茄牛肉烏冬」就引述有個「妹豬」爆料話:「係(騿^live見佢(「skymart」餲R Alexiar)話有份係(騿^屋企就有糧出鴾u,於是出於好奇心就DM(direct message)左(驉^佢,份『工』鴾漁e主要係幫一間大公司將一筆錢轉走俾(畀)人,過程中係唔會用到自己嚙,而報酬就係個筆錢鴾@半,小則1M(即1百萬),多則20M(即2千萬)。」「蕃茄牛肉烏冬」就繼續話:「聽到呢到(度)已經唔多對路,如果賺錢係咁簡單,齯H仲洗(使)番(返)工鵅H然後我上網search有關呢類鴾u,俾我搵到有個騙案叫『資產轉移』,而『資產轉移』騙案同佢份工屩略隋n類似,令人感覺好可疑。」

今時今日鵅u黃店」呃「同路人」鴾漎q真係花式翻新,但相信班淨係識得分顏色鵅u蠢黃」都依然會懶理事實,繼續盲撐俾人呃落去。 ●香港文匯報記者 倪思言

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻