檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2016年3月20日 星期日
 您的位置: 文匯首頁 >> 要聞 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

網民批為選票「收錢」做「大龍鳳」


反高鐵示威者昨日凌晨非法闖入西九龍高鐵地盤,包括社民連的黃浩銘、「土地正義聯盟」的朱凱迪等,早前均已表明有意參選今年9月的立法會選舉。不少網民都在facebook上批評有關人等為了選舉才做一場「大龍鳳」。有網民則質疑他們「收錢做事」,而非真正反對高鐵。有網民批評這些人損人生計、製造麻煩、阻塞交通,要求警方嚴正執法,殺一儆百。■記者 文森

■Roy Kwan:今朝唔怪得搞到匯翔道大塞車啦,D(齱^消防車,救護車,警察車頂住成條行車線,仲有班記者其實果(鶠^度一向車多成日塞車架啦!好心用D(齱^有公德心既(鵅^方式表達得唔得,D(齱^消防同救護人員要去救有意外既(鵅^人架(謘^,你係就跳落黎(薄^啦!

■Fancy Ma :(高鐵)停工?咁幾千個家庭你]養起呀?壞人生計,等同殺人父母!......選舉時也是,用選票把禍港孽畜掃走,還我們清淨香港!

■Yik Lai Leung:當年反興建地鐵的人,相信今天日日都坐!高鐵客運係全世界現代城市都有,仲鄖魽]度)做小動作,不斷濟(滯)後各方向發展,想點?

■Kenneth Tak Kin Tsang:準備選立法會,博出位呀!

■Shui Oi Woo:做完場大龍鳳後又可以準備去選立法會,到時唔覺意好似大陸琦(「本民前」發言人梁天琦)咁契X萬票幾爽呀!

■Maximo Tony Koo:這班友究竟知唔知道自己做乜!莽(罔)顧法紀,自己唔要命都要顧翵銗L人的安全!枉自稱「知識份(分)子」大學生!可悲可恥!

■Sophia Chik:擅入他人地方,報警局拉晒班垃圾鰜矷A有證有據可查,不容抵賴。

■Kong Wan:殺一警(儆)百......告到佢甩褲,看看還有沒有廢青跟風。

相關新聞
「熱狗」煽中學生圍吳克儉 (圖)
網上召人衝擊疑有預謀 (圖)
社民連「土盟」危立天秤「做騷」 (圖)
網民批為選票「收錢」做「大龍鳳」
激進「本土」食「葡萄」 社民連躉寸「勇武」
銀主盤單月至少增兩倍 (圖)
供給側改革 勿蹈美覆轍 (圖)
反對派4阻 128億撥款終過 (圖)
李慧k:港問題立會議員有責 (圖)
十大勞工新聞 亞視欠薪居首 (圖)
濃霧鎖港 噴射船撼大橋護欄 (圖)
官民齊動手 元朗種樹忙 (圖)
華漁船遭擊沉 阿冀無礙友好 (圖)
歐洲歡呼:「我們捉到他了」 (圖)
俄墜機62死 涉強風或機師失誤 (圖)
奧巴馬今訪古巴 演「世紀破冰」 (圖)
自殺彈襲伊斯坦布爾 旅遊區5死36傷
難民少女游向奧運 (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
要聞

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多