檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2016年3月20日 星期日
 您的位置: 文匯首頁 >> 要聞 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

激進「本土」食「葡萄」 社民連躉寸「勇武」


社民連副主席黃浩銘、「土地正義聯盟」朱凱Y等8人昨日凌晨闖入高鐵西九龍總站地盤,更全程「chop住影沙龍相」,更在網上直播過程,可謂「出晒風頭」。一直自稱「勇武」的激進的「本土派」似乎對此甚為「葡萄」,特別是有關人等將在今年9月立法會選舉爭奪同一票源,遂大打網絡戰,嘲諷黃朱等人在地盤逗留幾小時就離開「冇用」,有人更茈L們真要抗爭就不如「直接跳下來」令地盤停工。社民連則反唇相譏,批評激進「本土派」口稱「勇武」,但「做(洁^時永遠唔見人」。 ■記者 鄭治祖、文森

激進「本土派」食「葡萄」實錄

■Chi Sing Lee:收工無人先去,等於通過撥款之後先抗議,左膠先會咁做!

■Ka Wang Chen:成功爭取拖延4個鐘頭的抗爭?

■Carter Tsu:其實你又唔係occupy(佔領)個地盤......就咁上去掛瓥央]洁^落番(返)泥(薄^......做show多過有任何作用。

■Tung Pak Ki:原本成件事係掂ge(鵅^,仲諗住咁鬼勇武咁掂?原來六點去八點走,得罪講句,你咁做有咩意義?做show都做全套啦好唔好!

■Kar Man Leung:直接跳落黎(薄^啦粉腸!地盤死左(驉^人會停工架(謘^。唔好扮抗爭呀,成班村民等緊你補鑊架(謘^!

■Issachar Lee:好×大個光環呀,又階段性性(勝)利,距離垃圾會又近一步!

■Benjamin Liu:村長(黃浩銘)見長毛出口傷人(指在網台辱「熱血公民首領」黃洋達之妻為妓女一事)變成過街老鼠,為了九月立會選情,搏(博)出位而on×到極。

■Lau Hoi Ho:我身為市民的心聲:喂阿哥(長毛口頭禪)!之前大把機會你們可以在議會內拉倒高鐵, 你們鬆章給政府, 在梁天琦高票落選前後,才突然醒起自己是激進派,在議會內作狀×衝。 議會內鬆章後, 竟然有面去地盤搞事?走吧啦!9月我一定投票換走你班蛋散。

撐社民連者揶揄「勇武」齋U

■Zoey Wong:如果你覺得做曮洢Y有作用,你都可以去做架(謘^! 一齊加油!

■Noel Lai:好笑。攪(搞)高鐵係本土專利呀?抗爭又鬧,唔抗爭又鬧。最叻本土啦。真係咁叻就已經拎夠票入議會。係都要攪(搞)分化,唔同形式抗爭唔得既(鵅^。

■Stephen Ho:佢](激進「本土派」)做就勇武,人]就哈哈哈哈哈。

■Ivan C. Y. Lo:掛banner 唔駛(使)矇(蒙)面,又唔會犧牲抗爭者10年自由,唔明點解唔做(意指激進「本土派」煽動他人參與旺角暴亂)。

■Patrick Mang:係(騿^好多人既(鵅^集會扔第一舊磚,然後即刻搭的士走,咁咪吾(唔)危險,佢地(])最叻做呢D(齱^野(洁^。

■Man Kun Fong:口講勇武的,通常都係得把口。走就走得最快!

■Man Kun Fong:勇無本土照例X縮。

■Roy Lo:做得出,有勇氣乘擔,才是勇。身體力行,才是武。教主(指激進派立法會議員黃毓民)及其手下,無一個是勇!

■Kenneth Wong:(「熱血公民」成員)鄭松泰博士就唔同,為反高鐵勇武開街站,做選民登記。

相關新聞
「熱狗」煽中學生圍吳克儉 (圖)
網上召人衝擊疑有預謀 (圖)
社民連「土盟」危立天秤「做騷」 (圖)
網民批為選票「收錢」做「大龍鳳」
激進「本土」食「葡萄」 社民連躉寸「勇武」
銀主盤單月至少增兩倍 (圖)
供給側改革 勿蹈美覆轍 (圖)
反對派4阻 128億撥款終過 (圖)
李慧k:港問題立會議員有責 (圖)
十大勞工新聞 亞視欠薪居首 (圖)
濃霧鎖港 噴射船撼大橋護欄 (圖)
官民齊動手 元朗種樹忙 (圖)
華漁船遭擊沉 阿冀無礙友好 (圖)
歐洲歡呼:「我們捉到他了」 (圖)
俄墜機62死 涉強風或機師失誤 (圖)
奧巴馬今訪古巴 演「世紀破冰」 (圖)
自殺彈襲伊斯坦布爾 旅遊區5死36傷
難民少女游向奧運 (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
要聞

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多