logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:網民憂「黃醫護」監視私隱

2016-06-07

繼民建聯立法會議員譚耀宗割瘜肉一事在facebook專頁「HA Secrets」被爆,再有民建聯議員陳絔g的家人入院狀況被公開,當中的內容不惜憑空捏造,矛頭一致對準民建聯,爆料時間都在臨近選舉之時。不少網民昨日到陳絔g的fb留言表示對陳的支持,不少人都認為有關做法是抹黑手段,所以才將醫護的專業安排講成濫權;也有人擔憂病人的私隱遭持不同政見的醫務人員所「監視」。 ■ 記者 鄭治祖

留言挺陳絔g

Joy Ho:力撐你!繼續為港服務!

胡綽謙:涉及到生命危險而作出的安排,都被講成濫權,這個世界到底發生什麼事?立場遮蓋了理性嗎?

李智能:選舉日臨(近)遭對方抹黑,乃正常。只要問心無虧(愧),支持你的選民會明白。

Ka Fung Cheung:臨近立選,傳媒總會抹黑!陳議員,我地(])撐你!請大家認清真相。

Benny Ng:各位真朋友幫手share(分享出去)!唔好俾人亂屈亞(阿)Ben!

Cherries Ip Lau:我都係(住)葵誦(涌),也因高危情況去左(驉^QE(伊利沙伯醫院),咁又有特權,傳媒真係好黑暗,不要再傷害他家人。

Wong Wong:選舉年,周圍都要搵黑材料

整理:鄭治祖

責「黃絲」洩私隱

Wong Wong:點解醫院容許員工爆病人私隱?解釋。

 Ka Hung Ching:其實又帶出了另一個嚴重問題,就是病人的私隱權原來一直被黃色政見醫務人員監視,一有敵意(對)的人入院,所有私隱就不被保障!

Yee Wan Chung:這個爆料人。一定是變態的。有膽就行出來講。

黃棋章:為左(驉^立法會選舉,你地(])班人可以抹黑到幾盡?連《蘋果(日報)》都幫手澄清左(驉^廣華醫院員工冇被私(施)壓啦,擘大對眼自己睇啦!

Winnie Lai:如果講雙人房or(或)單人房就係私家房,咁醫院堙]裡)既(鵅^傳染病房咪全部都係私家房?

整理:鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片