logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

「假文」揭罵戰

2016-06-26

熱狗洗版

Yarina Goo:其實點解有人會信?因為太似你風格。

Lam Carloz:其實一睇真係會信,因為同你鼢摯茯蛢禳C 唔係想去攻擊你,但過往咁多個post(帖),只想講一句: 獻醜不如藏拙。

Lee Tsz On Bruce:香港偈後語:黎汶洛出舖屎(posts),呢頭舖(po)呢頭蝖C成日秒速蓶ost真係唔知真定假喎!

Fai Bacchus Leung:我相信黎攝石人有咁講過喎,不過係講完刪貼。因為這種言論貫徹了攝石人的行徑。仲有,全世界都知攝石人恨入議會恨到發燒。

Nicholas Louie:我只係覺得係姓黎鵀野X過條status×驉A但俾人cap圖在先。由於佢唔係冇試過×,我絕對相信佢夠膽剷文再寫。

Haha Manyu:雖然改圖鴾漁e係好智障,但同黎汶洛平時鼢撒揌evel係不相伯仲!所以係完全分唔到係改圖!

Chan Ho Fung :平時做得多衰野(洁^,無哂(晒)公信力,所以唔會有人直覺認為係改圖。

Penny Lau:你既(鵅^人格已經完全破滅,講咩都無人信,你都係乖乖地做番(返)個普通人算。

Hahaha:可憐人必有可恨之處。......連被搞都可以令到人覺得係閣下黻暋D又×多穫(鑊),你真係好可憐呀!

Benson Lam:(黎汶洛)呢次出聲明改圖, 咁即係之前個(鶠^d(齱^全部真心×?

Wu Kenny:唔洗(使)諗,之前個(鶠^幾單野(洁^肯定係其他人改圖啦,肯定唔係黎汶洛×左(驉^del post。

巫偉斯:×,不如話個acc(賬戶)比(俾)人hack!

黎粉反擊

Chi Ching Chong:傻既(鵅^都知道係假架(謘^啦,不過網絡上就有好多傻人。

Cming Liu:失言或講得唔好而被斟酌一件事,去到改圖呢個真係無恥。

Kamfat Chang:又係熱狗、偽本土個(鶠^班人所為啦!

Nina Cheel:熱狗本土真係人渣黎(薄^,抽水都唔夠,仲要造謠陷害唔同意見鴾H。

Day Man:人渣都不如,狗渣比(畀)多佢。

Jenny Poon:熱狗智障鵅A有咩好事做得出。

Nina Cheel:唔好乜都話熱狗,其實本土同熱狗一樣咁智障!

Susan Se :熱城普為了入議會乜都做得出 ! 五狗要記著生仔有屎忽 。

Kai Lung Ho:無待堂盧思達、無敵神駒仇思達,黃毓民教主座下兩名護法散人,專門在網絡世界造謠抹黑政敵。......仲要專登分享時扮無辜扮唔知,呢D(齱^娛樂記者的九流手段真係笑死人。

Ngar Wei:呢個時間仲係(騿^度改圖黨同伐異。為左(驉^攻擊黎汶洛可以垣屭噢丑]薄^玩,你仲係人唔係呀?

Sean Lee:見到一大班打手攻擊黎汶洛,人地(])都係澄清姐(隉^,你班打手就即刻出黎(薄^借禶N攻擊黎汶洛,件事明顯係有心人裝無心人架(謘^啦,不分青紅皂白。

資料來源:facebook 整理:記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片