logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:社民連譏馮「變臉」:要人幫就唔分「本土」

2016-07-22

所謂「私怨大過天」。在違法「佔領」期間,部分現為激進「本土派」的成員暴力衝擊,被當時的「雙學」出賣,結果自「佔領」失敗後雙方就勢成水火,互相攻擊。

一直支持激進「本土」的港大前學生會會長馮敬恩被捕,社民連成員周諾恆即時在其facebook(見圖)轉載了相關新聞,更貼文稱,「(馮)然後又係搵泛民律師幫。然後泛民尤其是D(齱^律師被本土××既(鵅^時候,呢D(齱^契×弟咪又係唔出聲食花生。」

不少社民連及傳統反對派支持者紛紛留言讚好。「Janet Lau Hiu Ming」稱:「本土派Logic(邏輯)好好笑,人地(])幫你,你take it for granted(當作奉旨),唔肯幫,比(俾)人鬧足咁耐,跟著(荂^呢灡伬埻n人幫就出謠褫N分本土唔本土,又唔見鬥左膠鶧}咁講?」「Gordon Wong」也稱:「如果班律師唔肯幫既(鵅^話又會被××,話係出賣本土義士之類。」 ■記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片