logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

「熱」食琦貨 道義人情鬥U

2016-08-05

轟「熱狗」

Nobori Leung:衹(只)記得梁天琦一拎到6萬票,第日即刻有人夾佢出薄A話要5區出選,但新東就擺陳雲!天琦出豁靬屪漶A畀人閹割成果!果然有道德!

Kei Wong:梁天琦屍骨未寒,蝗后就搶奪梁麍F治遺產。

Hoi Shan Fan:阻人老公(黃洋達)搵食wor(喎),即刻開你波。

Joel Yu:梁天琦睇倒(到)熱狗係想收割,梗係唔會益你班熱狗啦!

Cliff Lee:個追擊由上星期五出plan b開始無停過,今日仲火力全開添(w)!

Sharon Tsang:之前只係扮friend,而(M)家梁天琦冇得選,連本民前都打埋!

Akeno Chan:乜野(洁^兄弟爬山啦,眼見自己食不到呢六萬個人血饅頭,都不好比(畀)其他人食到。熱普城不會是你地(])同道。

Fandy Law:有一班人,專登伏住鄖魽]響度)掟毒彈,其他蝦兵見到即刻散出去,到你見到時,蠸瑍牏w經吸晒,然後上鷖壔搣孺嬰陬。

批「過戶」

Tony Yu:大家忘記上以(次)補選,根本好多人不認識天琦,唔係熱普城吹﹛A何來六萬票?不是叫天琦感恩,只是講出事實。

Ivan Ho:有冇覺得佢地(])兩個組織(「本民前」及「青政」)鬼鬼地(])咁?呢(M)家大部分撐梁天琦既(鵅^都俾佢冇得參選而憤怒,但係冇就佢地(])plan b而質疑佢地(]),個人覺得佢地(])道德上有問題,當選民同埋佢地(])既(鵅^粉絲傻既(鵅^,呼之則來,揮之則去咁。

Hoi Yuen:人情政治嘛,私下人情最大。

Helen Lee:本民前如果完全無講自己會比(畀)資源青政/plan b,咁陳秀慧就真係錯,但宜(M)家你有,就自己要下次更小心。

Chan Joe:當選民╞J任你舞?你當本土支持者是鷁源煄H

陳太:這是不道德的,如果是獨派,應該全面杯葛選舉,罷選罷投,揭竿起義!

Jacky Fan:在選民立場,青年新政不等如本民前。對不起,我不支持。

Man Johnny:本民前不宜久留。

資料來源:facebook 製表:羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片