logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

「勇武」抑「勇冇」?

2016-08-05

激進「本土」狂砌

Fleco Mo:你地(])(傳統反對派)除左(驉^搶出鏡同抽水,識做咩?

William Lau:收皮啦,惺惺作態,有鏡頭係(騿^面前就做show,鏡頭背後叫又(就叫)人收皮。

Owen Wong:我淨係知衝上台鼰s全部今年都有份選,即使梁天琦今日衝上台打×馮驊又有咩用,再講多句今日齯H衝上台有×用咩,平時又唔見你咁×勇武,選舉先泥(薄^咁,收皮啦!

Andy Leung:佢]始終如一,不會鬥爭。立法會的議席只是一件(份)工而已。

「泛民」嘲「勇冇」

Eric Chang:呢D(齱^就是武勇(勇武)派?連佢地(])口中鴷直有ㄙZ勇(勇武)過班契弟,班契弟有咩資格笑人呀。

王成志:班講(港)獨呢?吹雞?虎頭蛇尾?係神係鬼?

Paul Yeung:梁天琦好勇武呀,大叫收皮!

Wong Eric:本土勇士只有×吹,看清楚誰是真本土。

Cheung Tk:熱普城幾時退選撐陳浩天、梁天琦,搞革命?青政企係(騿^隔離,除左(驉^繼續選又做咩?梁生話(議會)無用,仲支持青政選?

資料來源:facebook 整理:羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片