logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網民寸「鄭議員大晒」

2016-10-28

Raa Nee: D(齱^市民選你出來唔係叫你四圍挑機, 攪(搞)亂立法會,係叫你為民服務啊~

Yiu Chi Ming: 佢以搵人出氣四處惹火頭為樂!以議員身份玩人,跟住嬉皮笑臉,真係唔知乜野(洁^心態?

Law Lai Jean:只係一個濕×議員隉A究竟有咩權力,要一個識(職)員話你知佢係咩部門呀?乜議員大晒謘I唔通指一指自己個鼻大嗌「我係鄭議員」,咁就任何人都要聽你講聽你指呀。

Law Lai Jean:舊有「我阿爸是李剛」,今有「我是鄭議員」,哈哈哈,乜做議員好×威謘A荒(慌)死無人知要周圍向人撻謘C

May AuYeung: 佢最叻咪係(騿^度挑釁d(齱^亞(阿)公亞(阿)婆!

Sam Yu: 蟲泰未(咪)又係欺善怕惡,又唔見佢揀d(齱^後生精壯鴾H黎(薄^吋(寸),俾人K實佢都似!

Tai Kai:無論人地(])支持定反對你,都係普羅大眾市民,你就去撩交,你無病呀。......唔係你議員話點就點, 你估真係大×哂(晒), 收(皮)啦!

Bandy Choy: 這位鄭議員的行徑,無時無刻的在嬉戲玩鬧,行為幼稚,低智商低情商,根本就是拿荅З|人的血汗錢,做一個低莊的政治小丑,可恥!

唐秀珍:聽聞他是教師身份,但行為如此狂妄、幼稚,為人師表,一點都不配,何況為立法會議員,為港人爭取權益,哎!真的替香港擔心我們的前景,如何是好。

Lee Carman:其實你入立法會是否一定要做咁多白痴洁H請你做返議員應該做洁I唔該你......

Walter Cheng:小學雞的思想,以為好得戚,其實好幼稚啊!怎做議員及教師啊!

Law So Han: 呢的(齱^是立法局(會)垃圾,早的(齱^踢走佢出局,玩幼稚,又無品德,往(枉)佢為人師表,侮辱國期(旗),一定要鄭松泰找數!

資料來源:facebook

整理:鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻