logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

「熱狗」:獨琦龜縮 「不愧」政棍

2016-10-28

Hongky Dei:×你梁天琦,去×左(驉^邊啊?唔能×同青政割席啊,割席都出句聲啊!

Maggie Lau:係囉!梁天琦去鷖銦H鬘x仰去鷖銦H

Shing Lun Chan:青政就褶斂牷A你(黃台仰)唔出謠縐漭y?

Charlotte Ho:佢係令人投青症(青政)既(鵅^始作俑者,畀返個交代所有信佢而投plan b ge(鵅^人係好合理。

鍾華鱘:唔係割席咁無義氣,咁無政治倫理啊?啊!打完段野(洁^先醒起佢地(])不嬲都無。

Conrad Cheung:真的無光環咧魽A點解要浪費時間?

Eddie Lau:琦哥仲古(蠱)惑過出薯鴷j(蠱)惑仔啦!而(M)家風頭火勢出薄H無光環你去呀?

Ho Yat Cheung:某程度上游梁兩人俾你]搞死驉A計就你]出,受罵最甘就係佢兩個,哈。可憐的影武者!

Chi Fai Szeto:本來我認為(黃)毓民之前×天琦「未做議員先做政棍」呢句話係over左(驉^,但而(M)家睇黎(薄^似乎冇鬧錯。

Louis Yen :當日點出賣熱普城,今日同一招出賣埋青政,快d(齱^拋西瓜(尋屍)啦!

Rainbow Leung:根本一早冇plan b唔反骨企熱普城果(鶠^邊,本土至少唔洗(使)搞到今日咁×。

資料來源:facebook

整理 :羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻