logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

特稿:市民轟Hea曾「做過曮壯r?」

2017-03-19
■中女不斷向曾俊華助選團咆哮。 fb截圖■中女不斷向曾俊華助選團咆哮。 fb截圖

曾俊華(薯片)噚日落區搞鰴鶪j龍鳳,以為佢一面倒得到市民支持?非也!有facebook專頁噚日上載一條片段,片段入面有個中年女子不斷向薯片助選團咆哮,但無顯示薯片鰣鶷{場。

個女子先用上雙語廣播,話薯片支持香港基本法第二十三條立法,仲反問:「咩叫less evil?佢做過曮壯r?有咩政綱呀?」其間有個阿叔同佢隔住幾十米對罵,佢就重複薯片支持廿三條立法,又話:「香港人有票咩?」

薯仔籲簽名撞正「公提人」

雖則薯片話要團結社會,但一眾薯仔一於當個女子無到,你有你鬧,佢有佢宣傳,不過最抵死係當其中一個薯仔叫拍片者簽名支持時,拍片者一句「我支持『公民提名』鵅v秒殺薯仔,薯仔唯有死死地氣答:「無儦嚏]M)家。」

■記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻