logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

將「卓Sir」當代表作 三哥唔覺自己可成視帝

2017-10-18
■左起:雷莊𠒇、張名雅、苗僑偉和張寶欣現身記招。■左起:雷莊𠒇、張名雅、苗僑偉和張寶欣現身記招。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)苗僑偉(三哥)、應屆港姐冠軍暨最上鏡小姐雷莊𠒇、big big channel最受歡迎香港小姐張寶欣及張名雅昨日到將軍澳出席明珠台《台慶鉅獻:天與地II》記者會。

三哥表示從小已喜歡睇紀錄片,由於第一次聲演感到有點壓力, 他笑說:「係幾好玩,六集錄咗三日,難在係啲用字同發音, 同平時講嘢唔同,要好標準,唔可以有懶音, 我配音時旁邊都有導師指正我。自己講廣東話有啲鄉音,(多唔多懶音?)實有,平時講嘢係唔覺。」但配音與拍劇相比,三哥就覺得拍戲比較難,因配音有稿讀不用記對白,其實配音都要有戲,要代入動物的世界,這樣才吸引到觀眾。

張寶欣雷莊𠒇口窒窒

提到有份主演的劇集《使徒行者2》在內地播出大結局, 馬國明現身留下伏線,問可有機會拍第三集?他說:「未收到通知, 要等高層決定,我邊話到事!要睇個故事有冇得發展, 因為已拍到第二集,再拍就要睇個故事點去延續發展,當然係有嘅, 反正我唔會變,係都做返卓Sir。」對於該劇在內地的點擊率理想,三哥認為故事可以寫得再好些。問三哥可認為卓Sir是他近年的代表作?三哥笑說:「 呢幾年嚟講算係,大家重新認識我,出街好多人都叫我『卓Sir』,(問鼎視帝?)視帝唔到我,自己冇所謂,因為我個角色情緒上比較少起伏, 唔及袁偉豪、黃翠如情緒起伏大。」他又謂睇好袁偉豪及翠如可以問鼎視帝視后。

同場的張寶欣與雷莊𠒇在台上介紹節目內容時口窒窒,事後張寶欣笑說:「都講得幾好呀,(因為比雷莊𠒇講得好?)唔可以咁講,係背得唔係好熟,跟住啲字講會好啲,都可以嘗試配音,始終未試過。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻