logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】毛婆播謠屈食店 道歉仲附帶藉口

2017-11-09
■毛婆想轉載返篇澄清新聞當冇事,但俾人鬧佢道歉都仲搵藉口叫人原諒。 毛孟靜 fb截圖■毛婆想轉載返篇澄清新聞當冇事,但俾人鬧佢道歉都仲搵藉口叫人原諒。 毛孟靜 fb截圖

元朗食肆被屈賣狗肉,身為元朗區議員鴷薔D黨鄺神(鄺俊宇)屈完人都唔道歉,唔知係咪見鄺神俾人鬧得太慘,「香港本土」立法會議員毛婆(毛孟靜)噚晚就鐪acebook,自動波為自己嚗蝌薯甈偎D歉,但同時要店主「理解」佢]點解係「驚弓之鳥」喎。道歉仲附帶藉口,當然又係俾人鬧餐懵啦!唔少網民都麜fb留言鬧爆︰「幾好笑,你要做驚弓之鳥,就可以胡亂作出無根據麉控,搞到人地(])損失左(驉^生意同商譽;然後仲要人去理解點解你要做驚弓之鳥?無賴之中你都算係極品。」

「做多驉v被網民鬧爆

當人人都鬧爆鄺神深潛唔道歉、幾乎冇人留意到其實毛婆鶬薇孕|起黈伬唌A其實亦都幫手鐪acebook轉載過「狗肉論」。不過,毛婆前晚留意到人]證實鰳u係賣羊肉後,都主動出post認衰,貼返澄清新聞,再加一大串hashtag(標籤)話「真相大白」、「要向店主說對不起」、「希望他也理解為什麼我們都是驚弓之鳥 」。

其實只係講前兩句,咪可能冇事囉,要人理解你係「驚弓之鳥」,咁就做多鱁捸C「Cordelia Tai」就直言︰「驚弓之鳥用得好差!道歉就道歉不要找任何藉口。」「Aiden Chan」鬧爆話︰「你屈完人其實係咪應該要賠償返佢儱l失呢?你驚弓之鳥你自己事。無料證明人賣狗肉就向公眾宣佈佢賣狗肉,已經唔係驚弓之鳥,而係含血噴人囉!身為議員,未求證就屈人,屈完人仲話『對唔住,原諒我]驚弓之鳥』。」

fb專頁「得罪講句」就tag(標註)埋毛婆話︰「我完全理解點解你地(])係驚弓之鳥,因為炒作搏(博)出位囉。人地(])少左(驉^生意,你幾時賠番(返)錢比(畀)人?」

「Keyman Hor」就叫毛婆︰「建議你好好咁對人道歉之餘,去睇下(鵅^有咩幫到人翻身!知唔知一盤養起頭家既(鵅^生意有幾難?知唔知窮係咩感受?」「Wong Ka Man」亦批評︰「為何真相未明,就進行網絡欺凌?你信口雌黃容易,受害人卻眾手所指,百詞莫辯,處境你有想過嗎?」

面對呢種行「動保」路線麍F客,「Edm▋d LSiu」就話︰「唔知幾時開始,香港越來越多尊重動物鴾H,但尊重人鴾H反而越來越少......」「Henry Lee」則無奈留言︰「唔好搞到外間對愛動物人士有誤解啦,以為我地(])個個關心動物都係痴線,郁d(齱^就話人殺狗,唉......」

毛婆當然冇再理大家對佢黻Q伐,鐪b貼下螳螂、貼下施政報告致謝議案,咁個道歉post咪慢慢沉底囉。不過呢,好多網民容忍反對派鴭魚u已經越放越低謚捸A「Sean Lam」就話︰「起碼有句對唔住,好過一眾潛哂(晒)水既(鵅^。」講緊邊個?再講就長氣啦。 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻