logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【特稿】蟲泰抽水變「自焚」 「熱狗」都有份屈人

2017-11-09
■法國佬踢爆「熱狗」都有人老屈小店。「Pierre Cheung」 fb截圖■法國佬踢爆「熱狗」都有人老屈小店。「Pierre Cheung」 fb截圖

「指羊為狗」令反對派一眾「跟車太貼」麍F客集體炒車,有人道歉、有人深潛,亦有人出薨滮禲C「熱狗」(「熱血公民」)立法會議員蟲泰(鄭松泰)噚日就煞有介事咁鐪acebook出文,話「賣狗肉」一事一開始都有人搵佢求助,但佢就話自己唔想「民粹」,想了解完係咪確實先決定使唔使跟進,真係一巴兩巴咁車落民主黨鄺神(鄺俊宇)同「香港本土」毛孟靜度咁喎。不過,有前「熱狗」成員就踢爆︰「你地(])『熱血公民』水泥隊Becky Mok有份老屈文樂賣狗肉,到而(M)家都仲係(騿^人地(])page(專頁)度死撐繼續老屈啊!鄭松泰主席!」呢鋪真係,笑什麼,你也是抽水抽茪鶪禲C

蟲泰噚日鐪b出文,一開始就話︰「去年今日,有網媒記者問我,我認不認同『熱普城』成日鬧人、『×票』,得失很多選民,所以導致『全民制憲運動』失利?」唔睇落去真係唔知佢想講乜,原來佢想順手翻案,話自己堅持己見,不流於「民粹」,仲用鱆祕蚺@事做例子w。

佢話,自己冇貿然跟進,係因為佢唔相信「單憑一張圖、幾隻字」,大家就識分羊定狗,仲有人]係小生意,如果要用權力向有關部門施壓,就要小心禍及無辜喎。佢仲委屈地話,自己咁樣堅持,一開始仲俾人鬧,但佢都唔會去「迎合大眾的水平和口味」。

蟲泰再踩多幾腳鄺神、毛婆之流話︰「點解?因為我要面。我絕不能接受自己老屈完小商販,然後分享該澄清新聞扮無事,甚至去幫襯了事。」然後結論就係「×票」其實就係「學習如何講道理」啦。

唔知佢講鬙h邊?唔緊要,因為網民都掛住鬧佢冇理到。「Roy Tsang」就引用蟲泰金句話︰「無計啦,大眾係白痴赯嚏A邊有『熱血公民』咁聰明。」不過個留言之後就唔見驉C「Jeffrey Yeung」則表示︰「×你蟲泰,支持你咪一×樣白痴,你有×資格話人魽I」

最絕係前「熱狗」、外號「法國佬」黿i珈衍玩踢爆話,「熱狗」其實都有人老屈小店,仲笑佢︰「好學唔學學黃洋達(熱狗前頭目),放完狗咬人就扮唔關自己事,扮中立,×你老母啦......你地(])『熱血公民』有人老屈小店賣狗肉呀!你理唔理呀?駛(使)唔駛(使)道歉呀?」道歉就暫時冇啦,但法國佬呢個post就俾人投訴到消失囉。 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻