logo 首頁 > 文匯報 > 文匯論壇 > 正文

【網議政事】「萬人台」台慶得200友 網民譏「熱狗」等滅亡

2017-11-14
■網民寸《熱時》當晚上演一場《無人到》。 fb圖片■網民寸《熱時》當晚上演一場《無人到》。 fb圖片

上星期六除鱈Y「光棍節」、「雙十一」,或者係有齯H堅持餭emembrance Day(和平紀念日)之外,仲係「熱狗」喉舌《熱血時報》5周年台慶,佢]當晚搞鱄荂u匯演」,全台總動員做黻卑a戲娛賓咁啦。不如估儭劃晼u萬人台」鵅m熱時》,搞呢場「大騷」可以吸引到幾多人出席?打個半價,5,000個?兩折,2,000個?係兩折之後再一折呀!有網民用「熱狗」影低麍衕I人頭,得出齔痕G各有不同,大概係150個到250個左右,但結論幾乎一樣,就係得咁少人科水畀「熱狗」使,距離「熱狗」滅亡之日不遠矣! ■香港文匯報記者 陳庭佳

唔知要笑佢]定讚佢]有自知之明啦,《熱時》當晚租鴾E龍灣國際展貿中心鶩茬鶠A最多都只係容納600人,但最弊係到上星期四開騷前兩日,灟董ㄔh唔晒,於是上星期六班花生友鷅穭W掃完貨之後,就??鵅m熱時》台慶有幾多人去做餘興節目苤C

「皇后」被摷「黑歷史」

黐開狗主(黃毓民)鵅u無敵神駒」仇思達,通常會鰬P期六晚11點左右做直播,但當晚佢就推前到9點半就會黚Z「益友」,即係同《熱時》打儮鴷x賀懮台「罄」咁話。神駒仲摷返「皇后」殘獸胃(陳秀慧)鴾@段「黑歷史」出薄G上年7月、狗主仲未同「熱狗」反面之前,殘獸胃打過電話上去神駒個直播,仲猛咁擦神駒鞋,鰜袑隉u哎呀,我好開心呀!竟然可以打電話過薄v、「我第一次打電話過薄A好高興呀可以phone in(接通電話),因為神駒好多人聽呀!」

正當成班「熱狗」亢奮到不停鐪acebook打卡時,冷不提防班「益友」用佢]鴾j合照薄u點算法定人數」。其中「JoJo Wu」認真到用上兩個版本鵀X照,先用係狗達(黃洋達)同蟲泰(鄭松泰)鵀菮蝖A再用更加反映到實況鴷景相,仲用埋小畫家圈人頭,結果幅自拍就有185人左右,全景相扣埋工作人員、攝影師同表演嘉賓就有215人左右。神駒當然笑到黐鷜u啦,「『益友』用紅圈計數,原來『熱狗』(《熱時》)台慶得200人,真係笑×死人!」

黐開「熱狗」嚘穭W遊魂「藍鳳凰」,當晚就上載鰲X幅睇落好墟R麍菕A話出席人數明顯多過狗主個網台「MyRadio」台慶幾倍,「睇怕黃毓民應該激到爆血管」。不過,自稱熟悉心理學、人稱「Sam理專家」 鵅uSam Yiu Tong Wong」就同佢計數,話「MyRadio」台慶擺90圍,「每圍當10人就起碼900人,如果『熱狗』(《熱時》)台慶個會場『話』仲多人,已超過個場可容納人數,即係可能已經違反消防條例,隨時須要負上法律責任。作大定犯法,是但認一樣苤C」唔知係咪咁,「藍鳳凰」之後摺埋鱄茤咫憛C

聊天室萬幾人 幾百人買飛

當時少人到連「熱狗」都有微言。有份製作節目《大香港早晨》黿蝝薱ョA當時就鐪b度呻「萬幾人鐼hatroom(網上聊天室),得黥X百人買飛」。

狙擊「熱狗」不遺餘力髽b專頁「香港癲佬力量」,就「通緝」三個富貴「熱狗」:畀錢貼老公「葉政淳」鵅u天蓬元帥」Peggy Yip、聽傻根(陳云根)老點賣樓鵅u水晶姥姥」李婉文、隋穘X層樓收租鵅u霍由佳」鍾雪兒,寸《熱時》點解唔搵三個富婆上台捐錢,「起碼都K返過百萬課金啦!整個支票捐贈儀式,大家都開心呀!」

去到噚日,神駒仲未肯放過「熱狗」,拎鰲T《熱時》台慶前拜神麍菕A同殘獸胃晒一大碟海鮮拼盤出麍菾給鴾鞢G「『熱狗』判監當日,兩公婆就叫到成^海鮮『食清淡齱z;『熱狗』(《熱時》)台慶,兩公婆就買得鶢漜倏N肉,等班傻仔食得清淡齱A真係縮骨。」

《熱時》台慶 網民贈慶

Chow Ivan:另外9,800人呢?

Jim Ng:每個主持點都有兩張免費飛N,咁當有30個主持,點都有60個(用)免費飛入場啦,實際買鴾H最多百幾。

Kik Can:越數越少,你]好衰謘A等陣扣返幾十個工作人員,咪百五(人)?你]好殘忍呀!

Sammie Chung:應該有五分四係成員同家屬,所以兩公婆應該蝕到入肉。

李鶠G有囓h鰲Z所食飯同縉C隨地大便的你都無計,加埋應該有一萬人!

Chris Ho Ho:×,仲有幾百(個)無影相怕上鏡隉A又有幾十(個)去鰲Z所,最後又有幾十或者一百(個)臨時有事、病驉A咪好似好少囉。

Whelan Chan:肯科水鵀漫勳o返兩百,「熱狗」滅亡之路不遠矣。

Lam ChiKit:古有斯巴達300,今有「熱狗」200。

Gary Ka Kit:200人,仲少過我哥結婚擺酒。

Ling Siu:上次「MyRadio」台慶擺鬫90圍,我當每^坐10個人,都900人啦,「熱狗」個場就算塞爆都無咁多人,有咩可能會多得過「MyRadio」台慶人數呀?

Calvin Chan:九展咁大點解要迫埋鬗@段,好心畀大家坐得舒服齱A一人用幾個位都坐唔晒。

WK Kung:唔知表演者使唔使自己買飛呢?

映月音符:期待下年睇「熱狗」(《熱時》)6周年會鰬羅(《熱時》辦公室)搞。

資料來源:facebook

整理:香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻