logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

網民圍插「一個人」

2017-11-21

Jeff Luk:你自己都無乜畫功,何來放棄畫功追求內容?仲要明寸人]。

Ho Hin Fishman:本身畫得唔靚橋又無都出到書都已經夠晒黐線,M家仲要將畫畫畫得靚鴾H醜化,以為自己真係好威?

張同學:漫畫鴾漁e大意:成班loser(失敗者)唔該唔好再上論壇唱×我畫功差,我畫火柴人都出到書出名過大部份(分)所謂畫功好鴾H,你]反省黻捸挴Y。

William Lai:專注內容儱平P:刪post(帖文)!

Rick Sanchez Sanchez:你寫乜內容都好,首先你唔好自認係畫家漫畫家先,大媽又係跳舞唱歌,舞蹈家歌唱家又係唱歌跳舞,你會唔會話大媽係舞蹈家歌唱家?

ManLing Mimosa:其實你唔係有內容,只係食正條水,大家鐘(鍾)意敢批評政府的人。

Ho Ming Yam:無事就漫畫家,有事就小網民,精彩呀。

Donald Choi:同梁天琦一樣,出魖ぐN話自己係普通大學生,完全係卸膊。

資料來源:facebook

整理:香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻