logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】大狀黨友劃界線 釘書健挨告呻窮

2017-11-23
■林子健稱被改控「向警務人員虛報有人犯罪」。林子健fb截圖■林子健稱被改控「向警務人員虛報有人犯罪」。林子健fb截圖

民主黨創黨成員「釘書健」(林子健)早前涉嫌報假案,聲稱自己被內地人員擄走禁錮釘大髀,案件下月7日將會再訊。唔知係咪因為冇人理佢,連黨友都潛晒水,釘書健前日起鐪acebook連出幾個post,狂刷存在感,詛咒「誣衊」佢鴾H「一定受天譴」鵀P時,又呻窮話律師費好貴,自己「根本負擔不來」,仲話「若搞不到Duty Lawyer(當值律師),只好選擇自辯或者自×。」暗示緊咩?都好明顯啦!不過,當日陪佢開記者會講奇案巀狺秅J面,何俊仁係執業律師、李柱銘係資深大狀諢A唔少網民都質疑點解釘書健咁都仲要撲水請律師,懷疑根本連佢班黨友都唔信佢,又或者將佢當做棄卒,想劃清界線。 ■香港文匯報記者 甘瑜

釘書健前日鐪acebook到更新自己案件情況,話警方修訂控罪,由「誤導警務人員」,改為「向警務人員虛報有人犯罪」。佢聲稱自己「無辜」,堅持事件係「跨境執法」,自己「確實被釘、被打」喎。佢仲話︰「屈枉正直,誣衊受害者,你班賤人,一定受天譴!」

高調呻窮無錢打官司

過髐@個鐘左右,佢又出多個post,由無辜講到冇錢,聲稱「法律是屬於有權、有勢、有錢人的玩意」,仲話自己「若搞不到Duty Lawyer(當值律師),只好選擇自辯或者自×。屆時不要問我為甚(什)麼!」似乎冇人肯為佢麉蒏v費嶺腹C

釘書健係有罪定無辜,好多網民都已經有自己睇法,但有唔少人都突破盲腸,質疑民主黨有唔少律師、大狀,當日開記者會又浩浩蕩蕩,點解今日竟然冇人肯幫釘書健呢?「Alvin Chan」就問︰「李柱銘唔幫佢打官司咩?」「植滿賢」揶揄回應︰「自己友,畀個九五折囉。」「Thomas So」亦質疑︰「佢班民主黨戰友去晒邊?如果你係無辜點解無人幫你?」

唔知係咪終於有人同佢傾過,釘書健噚日再出post明顯平和鬫n多,話自己個大狀「非常好,基本上是仗義幫忙」,又話自己所指麉Y有兩三間律師行好貴喎,然後又畀多句說話人聽︰「不明白為何一方面說是義務,但轉個頭來又收費。」

反對派反轉豬肚係屎

有唔少網民就認為,事件再一次證明反對派反轉豬肚就係屎。「Yuen Tak Ting」就話︰「漢奸李呢次連私生子都唔幫,當日挺弱智健鴭U圾議員全部龜縮,証(證)明『飯(泛)民』只係顧住自己碗飯,不理他人死活鼣怢峔疰牷C」「Nelson Pang」亦話︰「最佳例子,棄卒,與本黨無關......」

仲有羉竷蟈N研究緊釘書健講洁C「馮仁鐘」就問︰「如果法官判他有罪......法官會不會受天遣(譴)?」

有好多網民都估緊「自×」即係咩?有人估「自殺」、有人估「自宮」,最好笑就係「袁保安」嬼羲k︰「自釘囉......」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻