logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】唔幫市民仲公審 蟲泰好無賴

2017-11-22
■鄭松泰貼出市民貼大字報的片段。 鄭松泰fb截圖■鄭松泰貼出市民貼大字報的片段。 鄭松泰fb截圖

市民向立法會議員求助不果,貼張大字報表達不滿會有咩下場?就係會俾「熱血公民」屩峸鶠]鄭松泰)地辦手足報警處理,再貼埋上網搵網民公審囉。話說前日蟲泰貼鰿q片,片中有個激動市民,話自己3次向蟲泰求助都冇人理,激動起鷈峸鶡a區辦事處出面貼大字報,最終就落得咁鴾U場苤C一班「熱狗」紛紛留言話鶩茈咱虧Y做戲、扮洉あ媱u線。針對「熱狗」髽acebook專頁「香港癲佬力量」就揶揄,蟲泰呢種一言不合就公審鵀甈陛A鬘萿k會議員入面都算罕見。

上門表意見 竟被指搞事

蟲泰前日鐪acebook貼文貼短片,話上周四有個「口罩男子」麜青衣長亨辦事處出面「叫罵」、「在地辦外牆上貼上大字報」,仲話鶩茪H貼大字報之前打過電話,「當事人明顯形跡可疑,似是受人指使行事。」佢仲話:「地辦手足已向當區警方備案,今發佈片段呼籲涉事人,『做人最緊要正直』。」

睇返段片,個市民情緒激動,話自己前後3次向蟲泰求助,兩次打電話、一次親身到地辦,但蟲泰方面都「推三推四」,唔肯理佢。佢話自己當日選蟲泰,係因為蟲泰係前立法會議員黃毓民鵅u徒弟」,又批評佢話會盡心盡力幫市民,但結果有難就唔幫,自己真係「有冤無路說」。

蟲泰貼段片出薄A係咪真係呼籲到鶩茈咱蟈N唔知,但肯定就呼籲到自己班「熱狗」去「圍毆」個市民囉。「Vin Wong」就話︰「戲子乎?就為兩餐出賣尊嚴?」「林志雄」亦謂︰「正煩膠,講洃W氣唔接下氣,叫佢睇心肺科醫生先啦。」「Jani Cheung」就留言︰「助(做)咩呀?語無倫次聽唔明喎,佢食鷖艦憫r?」

網民譏開地辦都「揀客」

咁樣都要被公審,「本民青政狗」fb專頁「香港癲佬力量」當然要出文大大恥笑一番啦︰「好歹都係市民儱N見表達,而佢又只係貼黚叫囂鵅F你做得立法會議員,何不大方一點,由佢貼完離開,你咪撕返走灝囉。難道每逄(逢)有市民表達不滿『熱血公民』,你又來網絡審判,又來清算嗎?」仲話,建制派都唔會咁做,「唯獨鄭松泰呢條中二病,賤格到會公開片段,企圖向異見人士搞網絡審判。」

有唔少網民認同「癲佬」睇法,「Sam Poon」就質疑班「熱狗」話︰「人地(])表達意見都要報警?」「鷅鶬齱v亦話︰「以前『熱狗』都有搞人]囍a辦喎,今天『熱狗』變成篤灰力量。」「Sharon Ho」直接話︰「咁小器做咩議員!」有網民亦話,「打開門口做地辦,即使對方係咩人都要處理謚捸A但可能蟲泰真係唔係咁諗,畢竟佢覺得公眾係白痴啊嘛。」■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻